A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1.1 cabriolet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Süt rám a napsugár :)

Szöveges ítélet

Mikor hozzámkerült az autó szörnyű állapotban volt. 2 évet állt hóban, vízben, esőben, napsütésben. Ezek a körülmények még egy normál (nem kabrio) autót is megviselnek. 26 évesen egy kabional pedig egyenesen a pokol... 2000ben teljes felújításon esett át (új tető, teljes lakatolás, teljes festés) talán ennek köszönhető hogy úgy ahogy túlélte a méltatlan 2 évet. Viszonylag olcsón sikerült hozzájutnom, azóta az autó vételárának közel kétszeresét sikerült ráköltenem. Nagyon meg kell nézni, ha az ember ilyen autót szeretne. Nagyon sokat gyártottak belőle azt hiszem a világ legnagyobb példányszámban gyártott cabriója (1979-1993), így szinte bármit bárhol kaphatunk hozzá. Az alkatrészek zöme jó a széria 1esből, ha abból mégsem akkor a 2esből talán be lehet faragni. Ami viszont tipikus kabrió alkatrész(keretnélküli ajtók, üvegek, tank, kipufogórendszer, ablaklehúzó gumik, tetőre való gumitömítések) szinte aranyáron mérik.
Az autót kizárólag nyáron hobby célra használom. Esőben azonnal el kell dugni valami jóképű, lehetőleg záraz garázsba, mert bármit csinálsz egy kiadós esőben tuti beázik az első két rögzítési pontnál és roppant kényelmetlen, ha csöpög a gatyádra a víz, vagy ha épp nem mész vele kicsit kínos a vizes üléstől tökig átázott gyatyában válaszolgatni a kérdésekre, hogy hogy van a veséd. :) Meg egyébként is. 26 év után már nem illik ezzel az autóval kátyúzni, meg ablaktörlőzni. Egyszerűen nem arra való.
Maga az autó amúgy is 1000kg körül van. Ez főként a sok plusz merevítésből adódik. messze nem tudja a mai CCktől elvárt merevséget(már amelyik merev, mert pl a 206cc úgy tekeredik, hogy elszédülök) de egy toronymerevítő sokat tesz. A jelenlegi 1.1es motor nagyon kevés az autóhoz. 44lóereje szinte semmire nem elég azon kívül, hogy megmutassuk ki tud lassabban végigcirkálni a városban. De ugye a cabriozás soha nem erről szólt. Már keresem a megfelelő motort bele...
Lassan kész lesz. új motor, vizsgák, teljes lakatolás és teljes festés. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert nagyon szerethető autó és még ennyi idősen is utánanéznek az utcán. Hálás eszköz tud lenni, ha vele is megfelelően bánnak.

Hibalista

- kopóalkatrészek, AC, kulungtárcsa, teljes motorfelújítás (ezt nem részletezném)

Ide hordtam szervizbe

barátok és szabó bazsa

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? hobbyautónak tuti marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)