Rizskályhaver?
Szöveges ítélet
A verdát motorhibásan vettem.mikor átnéztük muszáj volt megvenni.Ez 1995-ben volt.Alatta sárga Koni rohanóm?,négyleöml?s kipufogó,ilyesmi.A motort elvittük generálra:új dugók,furkálás,hengerfej felújít,stb...Eközben karosszériafelújítás.Ami szar volt,repült.Tolótet?s 2 ajtós,amilyennek lenni kell.Közben még beszereztünk egy-két cuccot:15 collos ATS Cup gurigák fehér betéttel,K&N légsz?r?,Bonrath Power Rohr/ezek a cuccok a nényleöml?s kipuval az igaziak/, Audi 5E-s fojtószelepház,Audi S4-es gyertyák...Miután kész lett a kaszni jött a fényezés.Nagyon szép világoskék lett.Utána összeszerelés.Teleszkópos motorháztet?,fehér indexek,hátul részben sötétített lámpák,szemöldök,alsó futóm?merevítés,váltórudazat felújítás,fektetett hátsó ablaktörl?,szóval frankó lett.M?szaki csont nélkül,majd a bejáratás után állati élvezet.Szerintem ebben a kategóriában nem volt még jobb autó, és ilyen atom verda nem is lesz többet,mert nem tudják megfogni ennek a szellemiségét.Ez a kispénz?ek sportautója volt.És hogy mennyi egyes Golf rohangál még az utakon, az is jelzés érték? a mai autógyártóknak, f?leg a japánoknak.Azokból sose lesz ilyen kultuszautó.A kilométerórát lenulláztuk,azért a 25000!
Hibalista
- befecskendez?csúcs,váltó,apróságok
Ide hordtam szervizbe
bátyám
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 130 | Következő autója? | vw passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
