Olajkályha
Szöveges ítélet
Egy Ritmo után vettem átmeneti autóként. Egyetlen rozsdafolt sem volt rajta. Sebessége viszont a vemhes anyalajháréval vetekszik. Kanyarokban a hátulja elpattog. ( Egyszer bepattogtam az útról egy temet?be :) )
Külalakja: a FIAT Panda után a második helyen áll az Olajkályha Hasonmás Versenyben: Nem szép, de legalább rondán szögletes.
Megbízhatóság: Egy szép téli napon berobbant a szélvéd?. Nem volt k?felver?sés, néptelen úton haladtam. Ez volt a szerencse, mert így nem ütköztem bele senkibe, amíg nem láttam ki az ablakon. A szélvéd? nélküli hazaautózás viszont megtanított arra, hogy a napszemüveg a teherautó által felvert latyak ellen nem véd.
Egy szép nyéri napon pedig az M7-es autópályán pedig azt vettem észre, hogy 130-al haladok. Addig úgy tudtam, hogy ez az autó ekkora sebességre nem képes. 160-nál pedig rettegni keztem. A víz felforrt, a szörnyeteg pedig nem akart megállni. Fékezéssel sikerült a megvadult öngerjeszt? reaktort megfékezni. Az izzítógyertyák szénné égetek, így beindítani sem tudtam kés?bb. Az autó egy hét múlva megismételte ugyanezt a mutatványt. Másnap meghírdettem az Expresszben.
Hibalista
- Futóm?, sokszor, sok helyen.
- Üzemanyag adagoló
Ide hordtam szervizbe
Tibor Laci m?helye, csak benne bízom
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 9900 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ritmo 60L | Következő autója? | Opel Astra 1.4i |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
