A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf LX 1,5 JB aut.->1,8 RP 4+E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Messzire szökött bontószökevény

Szöveges ítélet

2004 aprilisaban vettem joval a piaci ar felett, de ujra megvennem.
Golf 1-t regen (sem) vettem auto szamba, mert nalam az idoszamitas autok tekinteteben a Golf 2-vel es az e30 kezdodik (leven velem hasonlo evjaratuak :-) ) es kb. fejezodik is be, mert utanna egyre inkabb egyszerhasznalatossa valtak a kocsik. Tehat ennel fogva e30-t es Golf 2-ket nezegettem, de mindegyik le volt pusztulva (foleg abban az arkategiraban amiben keresgeltem), mig nem egyszer meglattam ennek a kocsinak a hirdeteset es elmentem es megvettem.
Hazafele uton feltunt hogy a homero nem nagyon akar a meleg iranyaba menni...
Masnap el is hoztam mar erdetvizsgaval az eladotol, este a garazsban megegyzer meg akartam csodalni amikor eszrevettem a tankstucnin levo oriasi lyukat :-(
Termosztatot masnap kiszedtem(az erdeti 1983-s termosztat volt benne. az ujjal jobban muzsikalt :-) ) majd uj tankstucni.

A kovetkezo hidegzuhany akkor ert amikor videkre lementek szuleim vele es a 80-90-s temponal 11,2l/100km-s atlagfogyasztast sikerult merni... uj megszakitoval, legszurovel es nem ferden osszeszigszalagozott legbeszivocsovel 8 liter lett ami azota sem nagyon valtozott.
(oraszerinti 120-nal palyan hosszutavon 7,5)

Menettulajdonsagok:
sik uton oraszerint 165km/h (4 szemely)
kis lejtovel oraszerint 170-172
erd utani lejton M7-n 180
atlagfogyi 12ekm-n 8,22
varos viszont 11-12liter, miota bent egy lambda szonda latni hogy kis gazon nagyon dus a keverek, ezen meg dolgozom :-) es akkor lehet hogy a varosi fogyasztas is kevesebb lesz

kapott egy Golf 2 bol egy Hall jelados gyujtast is

amiert leginkabb szeretem: nem rohad/gyari kuszobok vannak rajta es minden gyari es jo allapotu. (nem 3 ulesgarniturabol es 5 karpitgarniturabol osszeallitott sufni "United Colours of Benetton" kivitel also(feneklemez) es felso(ablakkeret) labmosofunkcioval es szelloztetett es aramvonalasitott(beszakadva) kuszobokkel)


kepek stb.: www.geocities.com/golf_1_lx

2006.07.18

hetvegen kocsicsere tortent, az utolso 1500km-t is kibirta a golf problema nelkul a vegen babolnatol kapott meg egy kis 160-t (mar faradt voltam es haza akartam erni)

amiert igazabol irok:
kiakadtam, hogy 4-5 eves kocsikra irogatjak hogy a 40-50ekm-t problemametesen teljesitette es csak olajat, olaj- es legszurot kellett benne cserelni... mi ebben a nagy szam??? no mindegy. Lehet, az uj kocsival en is szivni fogok. majd ha tobb mint 1100km lesz benne itelkezem a pandarol.

2007.10.24:
a nyaron a kovetkezo törtent:

- kapott egy 195/50 R15-s ATS alufelnigarniturat es
- beleraktam egy 4+E(FF) valtot egy 1,8 8V golf 2 motorral(RP) es karbival (2b2). igy mar jobban megy
- also trapezmerevitot is kapott

2009.01.22

jan.5-n osszetortem :-( bar egy uj motorhaztetovel es lokharitoval orvosolhato, nem orulok neki. (igazabol hutomaszkot is kene cserelni

2010.06.01:

- roviditett gatlo es ultetorugo elöl + hatul
- GTI stabilizator elöl + hatul
- GTI kipuffogo rendszer
- gyari Golf 1 185/60 R14 AVUS alufelnik

Hibalista

- vetelnel rogton: - - tankstucnin oriasi lyuk-> uj tankstucni: 9eFt - - uj termosztat 2eFt - - hatso ajto gazrugo 2700Ft - - megszakito 500Ft - - legbeszivo cso 400Ft - - ablakmoso kar erintkezoi eloxidalodva-> ingyen (ill a 2x2cm-s polirpapir ara) - - azota: - amikor kell: olaj(Castrol GTX3), olajszuro(7-800Ft) legszuro(650-750Ft), benzinszuro(130-380Ft) - - benzincsovek(repedezettek voltak) 1eFt - - felutkozesgatlok: 2x800Ft - - tornycsapagyak 2x4eFt - - vezermuszij + gorgo: 2+3,5eFt - - kiegylitotartaly dragan vettem... - - olajnyomaszummogo(en hibambol romlott el) uj IC 40Ft uj tranyo 30Ft - - kene most hatsodobot+vmit a kormanyban mert kopog, meg midig talal vmit az ember ha tokeltesegre torekszik :-) viszont idaig leokopogom meg nem hagyott ott sehol

Ide hordtam szervizbe

kertben/garazsba otthon sk. (szerelokben nem bizom) termesztesen örök hala a segitsegekert a szerelessel kapcsolatban a kovetkezo forumoknak: AUTÓSZERELŐ MŰHELY: http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9008022&la=56458131 WGolf: http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9027072&la=56452444 http://www.golf1-ig.de/board/list.php?1

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

utcan sk.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1983
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? nem volt elotte Következő autója? Panda(169) 1,3 MJet
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)