A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1,8 GTI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kékség

Szöveges ítélet

A meglévő 1979-es VW Passat 1,3, illetve egy 1980-as VW Golf GTI 1,6 után kellett valami amivel tudok járkálni, amíg a másik kettőt felújítom, ebből lett ő.
A kocsit 2 éve vettem 100 e Ft-ért. Az előző tulaja beszámítta valamilyen újabb típusba, ahonnan egy ismerős versenyezni járt vele, tőle került hozzám. Az műszerfal szinte teljesen halott volt, csak a km óra működött. Elektromos szaki olcsón megoldotta, azóta nincs vele gond, csak a biztosítéktáblának, ami a srác szerint megérett a kukára. 2 hét után elkezdett búgni a bal kerékagycsapágy. ( a jobb egy hónapra rá ) Közben elkezdtem vele versenyezni, ezért a kézifékkötél is új lett, mivel nem fogott semmit. A magyar utak + a versenyzés + a keményre állított futóműnek hála kikészült mindkét féltengelycsukló, és a tornyokat is megviselte egy kicsit. Most egy alsó+felső toronymerevítővel, és a gyári futóművel már nincs gond.
A fogyasztás normál tempónál még pénztárcabarát ezzel a motorral is, 70-80 -nál 8,1 - 8,5. Efölött a jobb láb diktál.

Persze adódnak olyan alkalmak, amikor megmutatja mit is tud. Sokat nem néznek ki belőle, vesztükre. A kora ellenére sok mai típusnak feladta már a leckét. 1,8-as motor 850 kg-os kasztni.

Szeretem mert nincs vele annyi gond, lassan kihaló típus, olcsó a fenntarthatósága.
Éves biztosítás: 18000 Ft
Lóerőadó: 10000 Ft
Alkatrészek olcsók.

Hibalista

- elektromos műszerfal gondok: 15000 Ft
- kerékagycsapágyak: 6000 Ft
- féltengelycsuklók: 18000 Ft
- féktárcsák:18000 Ft
- generátor felújítás 15000 Ft
- kézifékkötél,
- később biztosítéktábla és tankcsere lesz ( a tank teteje valahol lyukas, nem lehet teletankolni csak úgy 25 l-t különben elfolyik a drága nedü)

Ide hordtam szervizbe

apámmal otthon

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

az elektromos hibákat egy ismerős javította

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1983
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 216000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf GTI 1,6 Következő autója? Volvo 740
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)