A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1,1 GX 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Jó erőben lévő öregúr

Szöveges ítélet

Az óra szerint 154000 km-el került hozzám a kocsi 2005. májusában, azóta 7000 km-t tettem bele (október óta, május-október között nagyon keveset volt használva). Az I-es széria utolsó darabjainak egyike lehetett. Svájcban gyártották, járt Olaszországban is, Magyarországon 1995-ben lett forgalomba helyezve.

Az autót örököltem, ezért a vételáron megspórolt pénzt a felújításra lehetett fordítani. Eléggé elhanyagolt állapotban volt, de mára, a szükséges javítások után egy megbízhatóan működő autó lett belőle. Kisebb-nagyobb hibák előjönnek, de 23 év után ez érthető.

A fogyasztást nehéz pontosan meghatározni, mert általában ketten utazunk sok csomaggal Budapest-Kaposvár között. De így sem nagyon eszik 8 liternél többet.

Autópályán terhelten is eléri 130-140 km/h-t (1,1 - 50 LE, az óra nem tudom, mennyit csal; 100-ig pontos), bár nem szereti. A 110-120 az, amit még elvisel, és hosszabb távon is tartani tud.

Két személynek, és csomagjaiknak bőven megfelel. Szükség esetén négyen is utazhatnak, csak a ki- és beszállás nehézkés a 3 ajtós kivitel miatt. Hátul kb. 170 centiméterig van lábtér, bár a 190 centimmel már beültem magam mögé és ki lehette bírni.

(Az első képen 2005. októberi, a másodikon 2006. januári állapotban látható az autó.)
(Ide írhattok: vwgolf1983@citromail.hu => felesleges próbálkozni, nem ezzel az e-mail címmel lehet módosítani a Népítéletet :))

Hibalista

- 2 első lengéscsillapító: 13 990
- 2 hátsó lengéscsillapító: 15 800
- hátsó kerékcsapágy szett: 2 490
- 2 lengéscsillapító porvédő: 4 990
- vezérműszíj: 2 370
- 2 db generátorcsapágy: 2 450
- jobb tükör: 1 780
- ajtó teleszkóp: 3 400
- 4 db gyertya: 2 420
- hengerfej tömítés: 3 330
- 2 db toronycsapágy: 5 780
- 1 gar. első fékbetét: 6 170
- termosztát: 2 450
- megszakító: 1 810
- féklámpakapcsoló: 1 800
- kipufogó: 11 000
- főfékhenger: 7 000
- jobb első kerékcsapágy: 4 000

Ide hordtam szervizbe

A felújítás Kaposváron, a főfékhengercsere Budapesten történt. Mindkét szerelő nagyon korrekt volt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1983
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 154000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)