Igazi jó első autó
Szöveges ítélet
Remek darab volt! Az igazi első autó volt számomra! Elértem vele mindenhova, néha haza nem vitt, de volt hogy a belvárosból kuplung nélkül kellett hazajönnöm. Az is jó kaland volt! Meg az is, amikor befagyott a vízcsepp a benzincsőbe és a kabinba tett kannából ablakon át motorhoz vezetett benzincsővel lehettett hazajutni. Stb-stb...
Praktikus kis autó a korabeliekhez képest, mérete megfelelt, kényelme szerethető volt. Pofon egyszerű megoldások voltak benne mind beltérben, mind szerelhetőségben.
Puritán, de az autó célját teljesítette.
1,5-ös benzinmotorral elég volt a teljesítménye városi és középtávú cikázáshoz bőven. Országúton 160 km/órás végsebességnél már a futómű és a karosszéria miatt kissé lebegett az úton.
Ezek a példányok 5 számjegyű km-órával voltak szerelve, így mielőtt megváltam tőle, kivártam, hogy átforduljon. Lefényképeztük. Örök ereklye: VW Golf I. 1979-ből 2003-ban 0 km-rel... Megálltunk ezért a Váci út közepén (ott volt pont nullás).
Jó lett volna megcsinálni veteránnak, de még pár év és sok-sok pénz kellett volna hozzá.
Hibalista
- Karosszéria néhol nem rohadt! Volt sok minden, ami elromlott, de odafigyeléssel meg lehetett előzni a komoly bajokat.
- Automata karburátora örök rejtély így használtan, de sokszor jó volt (nem tudni mitől)!
Ide hordtam szervizbe
Sok embernél volt a 7 év alatt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel (F) Astra Sprint 1.4 SE |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
