GTI gyilkos
Szöveges ítélet
Végül is ez a történet nem egy autóról szól. Nekem volt szerencsém két ilyet is túlélnem. Nem akartam én GTI Golfot, csak megláttam, és beleszerettem. Tökéletes alakítanivaló, gyári állapotú (kinézetre), semmi extra. Csak egy szolíd GTI felirat el?l és hátul. ? volt az 1,6-os. Miel?tt megvettem, kipróbáltam rövid távon. Vaddisznó volt. Szakította az aszfaltot. Megvettem, hazahoztam kb 200 km-r?l. Laza 100-120-as tempóba jöttem, nem tudtam mi vár rám otthon. Rögtön haverokhoz, hárman be a gépbe, próbáljuk ki mit tud. Hát semmit. 160-nál megállt az óra, el?jöttek bel?le a sátáni hangok. Olajlámpa meg minden más izzik. A motornak annyi. A kedves eladó valami adalékkal megkönnyítette a dolgom. Ennek hatása elmúlt. Tiszta ideg lettem, valahonnan kell szereznem egy motort, de rohadt gyorsan. Két nap alatt találtam egyet 30000 ft-ért. Hazavittem, és egy éjjszaka alatt beszereltük két autószerel? haverommal. Az álom valóra vált. Másnap reggel:2-es 90, 3-as majdnem 140, 4-es 160-fölött, 5-ös hajszálnyira a 200-tól.
? volt a szívem csücske. Kicsi bajok voltak vele. Párszor lecsúszott az injektorszivattyúról a kábel, akkor nem indult. Egyszer a szivattyú szart be, de kapott másikat 18000 ft. Felspéciztem, kapott alufelnit, matricákat, fóliát, sportkormányt, hifit. Hát a hifivel volt érdekes sztorim. Egyszer rongyoltam hazafelé úgy 150-60 közt, és végigégett az er?sít?t?l a fejegységig onnan meg az aksiig minden. Akkor a füst volt, mint egy gumigyárban. Azt hittem meghalok. Rosszul kötöttem be. Szerencse a kocsi megúszta. 3 évig voltam szeret? gazdija, utána egy baromállat, aki szembe jött velem éppen el?zött, végetvetett mindennek. Lehajtottam az útról és fogtam egy f?ben megbújó tuskót. Totálkár.
Nem adtam fel. Alkatrész van, kell egy m?köd? kocsi. Ekkor jött az 1,8 GTI. Az el?z? baromállat gazdája rárakott egy 1,6-os hengerfejet, úgyhogy mire normális lett, ebbe is cseréltem egy motort. ?t két évig hajtottam, még csak egy hajszálnyi baja se volt. Csak benzin, és kész. Aztán jött a vég. Egy süket paraszt török kamionos kijött elém a lámpáknál. Úgy telibe kaptam mint a huzat. Ez is totálkár.
Mindkét járgány csodajó kis kocsi volt, és mire tökéletes lett elvették t?lem. Ajánlom a GTI-t mindenkinek, de nekem nem kell. Nincs velük szerencsém, többet meg nem akarok kinyírni. Szeretem ?ket.
Hibalista
- motorcsere, injektorszivattyú, hi-fi er?sít? (én voltam a hülye)
Ide hordtam szervizbe
több helyen voltam apróbb bajokkal
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabant 601 (1985) | Következő autója? | Mercedes - Benz E 320 CDi 2004 (most van) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
