A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1,6 GTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GTI gyilkos

Szöveges ítélet

Végül is ez a történet nem egy autóról szól. Nekem volt szerencsém két ilyet is túlélnem. Nem akartam én GTI Golfot, csak megláttam, és beleszerettem. Tökéletes alakítanivaló, gyári állapotú (kinézetre), semmi extra. Csak egy szolíd GTI felirat el?l és hátul. ? volt az 1,6-os. Miel?tt megvettem, kipróbáltam rövid távon. Vaddisznó volt. Szakította az aszfaltot. Megvettem, hazahoztam kb 200 km-r?l. Laza 100-120-as tempóba jöttem, nem tudtam mi vár rám otthon. Rögtön haverokhoz, hárman be a gépbe, próbáljuk ki mit tud. Hát semmit. 160-nál megállt az óra, el?jöttek bel?le a sátáni hangok. Olajlámpa meg minden más izzik. A motornak annyi. A kedves eladó valami adalékkal megkönnyítette a dolgom. Ennek hatása elmúlt. Tiszta ideg lettem, valahonnan kell szereznem egy motort, de rohadt gyorsan. Két nap alatt találtam egyet 30000 ft-ért. Hazavittem, és egy éjjszaka alatt beszereltük két autószerel? haverommal. Az álom valóra vált. Másnap reggel:2-es 90, 3-as majdnem 140, 4-es 160-fölött, 5-ös hajszálnyira a 200-tól.
? volt a szívem csücske. Kicsi bajok voltak vele. Párszor lecsúszott az injektorszivattyúról a kábel, akkor nem indult. Egyszer a szivattyú szart be, de kapott másikat 18000 ft. Felspéciztem, kapott alufelnit, matricákat, fóliát, sportkormányt, hifit. Hát a hifivel volt érdekes sztorim. Egyszer rongyoltam hazafelé úgy 150-60 közt, és végigégett az er?sít?t?l a fejegységig onnan meg az aksiig minden. Akkor a füst volt, mint egy gumigyárban. Azt hittem meghalok. Rosszul kötöttem be. Szerencse a kocsi megúszta. 3 évig voltam szeret? gazdija, utána egy baromállat, aki szembe jött velem éppen el?zött, végetvetett mindennek. Lehajtottam az útról és fogtam egy f?ben megbújó tuskót. Totálkár.
Nem adtam fel. Alkatrész van, kell egy m?köd? kocsi. Ekkor jött az 1,8 GTI. Az el?z? baromállat gazdája rárakott egy 1,6-os hengerfejet, úgyhogy mire normális lett, ebbe is cseréltem egy motort. ?t két évig hajtottam, még csak egy hajszálnyi baja se volt. Csak benzin, és kész. Aztán jött a vég. Egy süket paraszt török kamionos kijött elém a lámpáknál. Úgy telibe kaptam mint a huzat. Ez is totálkár.
Mindkét járgány csodajó kis kocsi volt, és mire tökéletes lett elvették t?lem. Ajánlom a GTI-t mindenkinek, de nekem nem kell. Nincs velük szerencsém, többet meg nem akarok kinyírni. Szeretem ?ket.

Hibalista

- motorcsere, injektorszivattyú, hi-fi er?sít? (én voltam a hülye)

Ide hordtam szervizbe

több helyen voltam apróbb bajokkal

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1981
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Trabant 601 (1985) Következő autója? Mercedes - Benz E 320 CDi 2004 (most van)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)