Félmillió kilométer felé
Szöveges ítélet
2006-ban vettem kevés műszakival, külsőleg szép állapotban.Belseje már hagy némi kívánnivalót maga után de korához képest az is elfogadható.Műszerfal csere volt benne, 2-es golf-é lett berakva, ami pontosan illeszkedik.Motorja eléggé hangos, valószínű a főtengelycsapágyak kopottak.De egyébként nagyon jól indul, olajat nem eszik és a teljesítményével sincs baj.Futóműve megszokást igényel. elég kemény de nagyon jó az úttartása és pontosan irányítható.Bátyám citroen ax-e(ami az enyém volt) úgy dől kanyarban, és olyan instabil, hogy össze sem lehet hasonlítani.Fenntarása miatt is választottam mesésen keveset fogyaszt 4,5-5liter és az alkatrészek is nagyon olcsók.Az előző ax-re 2 féktárcsa 2 pár betéttel 22000 volt, megvétel után galyra ment az önindító 11000 ft a javítás,galyra ment a devander 36000ft lett volna egy új.Ezt a golfra harmadából megvettem volna.
Hibalista
- lengőkar szilent 1000ft/ db, hátsó fékmunkahenger(olajfolyás) 1500ft/db,fékpofák 2800 ft/pár hátsó lengéscsillapító 5000 ft/db, kerékcsapágyak 2500ft/db.Ezeket a hibákat a rengeteg futott kilóméterre(400000-500000) és a magyar utak minőségére lehet visszavezetni.
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem, autószerelő a szakmám.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 480000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | ax | Következő autója? | passatot szeretnék |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
