Elpusztíthatan
Szöveges ítélet
Jó rá visszagondolni. Szinte családtag lett, sohasem hagyott cserben. Évekig kamionosoktól vettem bele a gázolajat 80-100 Ft-ért literjét. Egyszer levezettem, hogy mennyit nyertem az üzemanyagon, valami 750000 Ft jött ki a 4 év alatt, mert a cég ahol dolgoztam vele (üzletkötőként) 10liter/100 kmt fizetett ki. A probléma az volt vele egyedül, hogy télen kb. 20 perc után kezdett el meleg levegőt nyomni, de ez a mai korszerű dízelekre is jellemző. Autópályán is jól ment 120-130 volt az utazója, de egyszer mentem vele óra szerint 170-t is. Itt sem fogyasztott többet 6 liternél. Sokat vontattam is vele. A bajok ott kezdődtek, hogy mivel sohasem kellett az olajcseréken kívül rákölteni, nagyon elkényelmesedtem és a kasztnival sem foglakoztam, mindíg halogattam a kerékjárati ív cseréjét meg ilyesmiket. Aztán egyszer csaK azon kaptam magamat, hogy a kocsi nem fog átmenni a következő vizsgán és csak a lakatosmunka kb. 100000 ft-lenne az autóval kapcsolatban + a fényezés meg a vizsgadíj. Mivel, hogy a gázolajforrásaim elapadtak és közben nagycsaládos lettem, úgy döntöttünk, hogy nyugdíjazzuk az autót. De még ekkor is télen -25-fokban is pöcre indult. Végül 40-ezerért adtam el forgalomból kivonása után alkatrésznek. Donor lett belőle egy másik Golf I.-hez. Hihetetlen, hogy mit bírt ez a kis autó. Ja és 17-éves volt amikor megvettem , igaz, hogy vigyáztak rá az előző tulajdonosai. De a nálam töltött 5-év alatt sajnos hálátlan gazdaként tartottam, mert különben a mai napig meglenne.
Hibalista
- termosztát csere, kasztni, önindító, generátor felújítás
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 173000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 123-200 D | Következő autója? | Ford escort (megbántam) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
