Egyszer? de nagyszer?!
Szöveges ítélet
Imádom a verdát! Volt már japcsi autóm is (Mazda 323) ami fürgébb, kényelmesebb, de a fenntertása 3x drágáb volt! Ez a kabrió viszont lomha de merev,és kemény mint a dodgem, ha jappán vagy korreai autó jön nekem az teljesen lepukkan, a golf pedig enyhén horpad, karcolódik és mehetünk tova!(saját példa: T.Carina-e, D. Lanos). A motor gyárilag 4gang, 142km/h, és 26 év után is megyeget 146km/h-t. Na és nem leírható a kabrió érzés! Nincs semmi extra, ha nem teszel bele, és bármit teszel akkor is beázik. Ezért tartsd garázsban!
Hibalista
- Hát a korához képest szinte minden elhasználódott. De fontos megjegyezni azt is, hogy ami elromlik és megeggyezik a normál Golf I alkatrészeivel, az filléres bevásárlás! Ami pedig kabrió alkatrész, az enyhén cumi. Az autóalkatrész keresked?k vak sötétek ha valami tipikus kabrió alkatrészt szeretnék (ablaküvegek, gédergumik, karosszéria elemek stb.) de szerencse szinte minden beszerezhet? 1kis utánjárással (bontók, VW-s újságok, net). Alavet?en a német hozzáért?k szerint is ez a vén 1,5-ös blokk a legmegbízhatóbb a Golf I szériában! még nem volt olyan, hogy ne vitt volna el a célpontig!
Ide hordtam szervizbe
Csakis én,és a haverok szereljük! Ha valami nem smakkol akkor megy a szervízbe, ahol a jóbarátom dolgozik!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 247500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323 ´84 1,5 | Következő autója? | Audi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
