Egy igazi szeszélyes p***, akit csak imádni lehet
Szöveges ítélet
Mindig is egy GTI-r?l álmodoztam, és 98-ban a barátomtól vettem meg pottom 200 ezerért, ütött-kopott volt akkor még, de a motor hibátlan! Eredeti gyári ülésekkel elöl-hátul, és nem volt kiülve! 99-ben kényszer? búcsút vettünk egymástól, hála egy-két suhancnak, de hál istennek 3 hónap múlva visszatalált hozzám, igaz a két els? ülés ugrott, de a lényeg, hogy visszakerült.:)))
2000-ben teljes karosszériafelújítás, a barátom azóta is utál miatta!:))))
Jobb napjain simán mentem vele sztrádán 190-et, és még ment volna.
A 160-as utazó tempónál 8 liter körül evett.
A lámpánál nem sok ellenfele volt, de persze csak ritkán kóstolgattak.:D Az elözés igazi élmény volt vele, de simán lehetet vele 5-ben 50-nel poroszkálni is.
Ami nagyon dühít? volt, az a rengeteg elektromos hiba, és mindig a legrosszabkor persze, de azért nagyon imádtam.
Sajnos anyagi okokból el kellett adnom, de megfogadtam, hogy egyszer még lesz GTI-m és csak ünnepnapon fogom használni!
Hibalista
- A kötelez? dolgokon kivül AC-pumpa, generátorcsapágy, kormánym?, és az els? futom?nél lett cserélve minden. S sok apró bosszantó elektromos hiba.
Ide hordtam szervizbe
Autószerel?t csak a kormánym? cserénél látott. A Fogarasi úton van a szerviz, sajna a neve most nem ugrik be.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Villamoságit viszont gyakran látott.
Két helyre hordtam, az egyik Rákospalotán van a Colosseummal szemben, a másik meg Óbudán, sajnos mostanában nincs ilyen gondom, igy nem ugrannak be a nevek.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda 120 | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
