A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1.6 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak megy és megy és megy ......

Szöveges ítélet

Ez a 3. Golf 1 amit használok az első is TD volt elég rossz bőrben a második egy 1.1 benzines hát hagyjuk, és most ez. 5 éve van nálam azóta kb 100e km-t tettem bele. Most teljes felújításon esik át. Épített TD amit egy dízel blokkra tett TD hengerfejjel ért el valamelyik előző tulaj. Jól megy még 15-s aluval is elég fürge. Van rajta egy G3 váltó ami áttételét tekintve megegyezik a G1 TD váltójával. Városi közlekedésre tökéletes, de országúton is megállja a helyét. Ha kíméli az ember meghálálja, értem ez alatt hogy hidegen nem hajtja mert akkor tuti gátas lesz:(
Ami elromlik rajta általában könnyen helyrehozható, egyszer kellett a munkahelyemen egy elfáradt vízcső miatt vacakolni de megoldódott. Megjártam vele Horvátországot, és ott sem hagyott cserben pedig akkor nem volt épp tipp-topp állapotban.
Amire figyelni kell az a kaszni mert bizony hajlamos rohadni. Küszöbök(főleg ha valaki már előzőleg felakadt vele valahol) az ajtók alja(idönként ki kell pucolni), szélvédő alja és a hátsó ívek. Ha nem lenne benne dobbetét elöl akkor az első sárvédők is elhalnak szépen.
Kicsit kemény a rugózása de meg lehet szokni, a kormányzása precíz, a váltó pontos. A szélzaj elég nagy főleg 100 fölött, az erős széllökéseket nem túl jól tolerája de ez betudható a formájának:)
Az elektromos berendezései így 23 év után már hagynak némi kívánni valót maguk után, főleg a fényszórók, mivel a szuflát a műszerfali kapcsolón keresztül kapják és egy kevéske feszültség esik ezen a szakaszon. De egy relézés csodákra képes.
Én meg vagyok vele elégedve főleg most hogy lesz egy "0" km-s motor benne már csak egy fényezés hiányzik és olyan lesz mint az "új".

Hibalista

- Csak kopó fogyó alkatrészek, amiket gombokért lehet venni, meg szűrő olaj ilyesmi....
- Frissen generálozva hengerfej 40eFt blokk 80eFt + alkatrészek szinte minden a motoron és a váltóba 100eFt kb.

Ide hordtam szervizbe

Otthon, kivéve az adagoló azt Fockter Diesel Érd

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1983
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Golf 1.1 GL Következő autója? megmarad:))
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)