Brutális koromokádó gázolajkályha
Szöveges ítélet
Az előző amerikai piacra gyártott gépem után vettem meg,ezt a két évvel öregebb,de sokkal jobb kasznijú,és újabb típusú,már 4-es Golf motorral szerelt kocsimat.Kb.180ló,és 350-400Nm,volt benne.Ez a kaszni,is erősen le lett könnyítve.(:Hosszú váltóval vettem,amivel az M7 érdi emelkedőjén fölfelé izomból leakasztotta a 200-as órát,és még vidáman gyorsult tovább.(:Mivel gyorsulási versenyekre jártam,hamar lecseréltem a váltót az előző kocsim Golf4-es rövidváltójára,ami ugyan csökkentette a végsebességet,de ha lehet,még brutálisabb lett a gyorsulás.Kapott nagy Sprinter coolert,11-es adagolót 502-es csúcsokkal,60-as kipufrendszert,sportüléseket,4 tárcsaféket,és üvegszálas motorháztetőt.Hosszú váltóval 4.5-5 litert evett autópályán 140-es tempónál tetőig megpakolva,a rövidváltóval meg 6-ot.(:A versenyen sajnos nem hozta a várt eredményeket,meg közben lakást is vettem,úgyhogy sajnos el kellett adnom,de ha lesz újra kocsim valamikor,akkor az csakis egy Golf 1 lehet,1.9-es TDI motorral! :))))
Hibalista
- A kihegyezett teljesítmény miatt valami mindig,pl.turbó,nyomásszabályzás,cooler kilyukadt,fékek elfáradttak,a futómű egyik oldala félig kiszakadt,apróbb elektromos hibák,adagoló meghalt,üzemanyagcsövek kevésnek bizonyultak a teljesítményhez.stb.
Ide hordtam szervizbe
Diesel Tuning Százhalombatta
(G&G) Aranykezű szerelőmestereim!(:
Gyorsan,jól,és olcsón dolgoznak,pedig ez csak a hobbijuk!(:
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf 1 1.9 TDI | Következő autója? | Golf 1 1.9 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
