Abszolút bármely GTI ver?
Szöveges ítélet
Vettünk kasztnit, szétszed, tip-top-ra összehoz, lefest, motor felújít, intecooler.t ráácsol, öblösebb kipufogó leöml?, nagyobb kipufogó rendszer, sportdob, megemelt turbó nyomás, üzemanyag állítás, váltó feltesz (sima dízelét-jobb áttétel), bels? GTI ülések, G2-s ford.számmér?s m?szer (km óra számláló nem fontos- nem is m?ködött), kis átmér? b?r kormány = végeredmény - legdinamikusabb kisautó, abszolút bármely GTI ver?. Legemlékezetesebb: gyorsulás, Punto GT Turbo elmaradt. Csak kár hogy mindig elkapart (2.-ban szinte végig) és füstölt mint a barom, de legalább ment. 2 év nyúzott használat után hengerfejes, turbó kampec (turbó-tengely kettétört), utána motor felújít, s végül elad. Ennyi volt. Imádtam. Ment mint a barom, de csak gyorsulás. Végseb. max 160. de nem is ez volt a fontos.
Hibalista
- kuplung tárcsa+motor+turbó (=er?teljes használtat miatt),
-
Ide hordtam szervizbe
´Ibolya´ mester,
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | VW Golf II GTD |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
