A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1,1 LX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A puntzimágnes.

Szöveges ítélet

ÜdVW!

Az autót nem teljesen A-ból B-be menetre vásároltam. Igazából fél évig tartott mire egymásra találtunk. Sokkal inkább szerelem ez a kultikussá avanzsált, "ez még autó volt" Volkswagenek felé. És nem is annyira ítélet ez mint pár jó tanács azoknak akik egy ilyen kemény és ritka fába szeretnék vágni a fejszét. Tudom, rengeteg internetes oldal, blog foglalkozik az ilyenekkel, de lehet, hogy akadnak olyanok akik itt kezdik az információ gyűjtést. De vissza az autóhoz. Ha valaki keresgél 1-es vagy 2-es Golfot építés céljára egy nagyon fontos dolog van. Egy makulátlan rozsdamentes kaszni sokkal többet ér, mint egy frissen felújított motor. Inkább keressen olyat ami külsőre és belsőre kifogástalan, mert egyre ritkábbak az alkatrészek, kiegészítők. Én például egy gyári antennáért 6 hónapot kajtattam és arany áron sikerült hozzájutnom. Az én golfom egy 1,1 es LX ami igen ritka a Golfok közt és ezzel szerencsém volt. Bár a teljes felújítás még messze, de egy CULT sosincs kész. Amire számítani kell: karburátor felújítás, futómű, fékek, elöregedett műanyag alkatrészek (pl. vízcsövek), elöregedett kábelek és a rozsda. A futóműre és a merevítésekre nem szabad sajnálni a pénzt. Egy jó minőségű Gewinde futóművet beszereléssel kb. 200000 Ft-ért tudhatunk magunkénak. Én megvételkor először az elektromos és motorikus felújítás helyeztem előtérbe. Mint önindító felújítás (7000 Ft), generátor felújítás (11000 Ft), kábelcserék (10000 Ft), majd a futómű (Gewinde, szilentek kerékcsapágyak 300000 Ft) és most jutottam el a kaszni lakatolás fényezésig ami kb 150000-200000 Ft lesz előre láthatólag. Bár én kényesen ügyelek az apró részletekre és valószínű, hogy olcsóbban is meg lehet úszni. Igen, nem olcsó játék ez. De azok a megdöbbent arcok és lefagyott tekintetek amik az autót követik többször is visszaadták már a befektetett munkát, pénzt és időt. Amúgy az autó még sosem hagyott cserben. Amit imádok, hogy egy kanállal meg lehet szerelni, ha gond van. És nem kell hozzá szerelőnek lenni. Egyszóval mindenkinek ajánlom aki egy kicsit is elvetemült! A golf az tényleg AZ AUTÓ!
Ha valakit érdekel a fejlődés:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=76209
ÜdVW!

Hibalista

- Karburátor teljes felújítás. 12500 Ft + jatt - Bosch indító relé 3700 Ft + jatt - Olajcsere 13000 Ft (Castrol 10W-40, Bosch olajszűrő, levegőszűrő, szelepfedél tömítés) -

Ide hordtam szervizbe

Sziller JózsefBudapest, Megyeri út / Thaly Kálmán utca sarok06 20 362 5626https://www.facebook.com/profile.php?id=100001517696897&sk=info

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1982
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 124600
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Arosa 1.4 PDTdi Következő autója? Golf IV 1,9 Td Gti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)