A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1974-1983)

Golf 1,6 GTI 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

10 alatt gyorsuló 24 éves szakadék

Szöveges ítélet

Tanulóautónak vettem meg, jogsi után elég olcsón, rokontól. Miel?tt elhoztam, tudtam, hogy ez bizony elég keményen folyatja magából az olajat, nameg el is ég valamennyi mert hátul kékes a füst....hát úgy voltam vele, hogy akkor egyb?l átugrok vele az ismer?s autóbütyköl?höz, nehogy baj érjen kés?bb. Kicserélt ezt-azt, alap dolgok: sz?r?k, olaj, stb., csakhogy garantáltan 0km-r?l induljanak ezek. Tömítést is cserélt, így nem folyik az olaj egyáltalán.

Elkezdtem tehát használni, és rájöttem, hogy miért is néznek a birkák a pirosnál. Amikor csodálkoznak, hogy "Ja, hogy egy 24 éves szakadék is képes lehet 10 alatt gyorsulni??" Hát EZ az, EZ a GTI fíling VW módra :D Amikor sok bamba buzukis, astrás, borás, tháliás és még sorolhatnám csak les, hogy a kis dugó szakadék megy mint az állat, és még kettesben is nyikkan a gumi :D . Egyedül az zavar, hogy roppant lent van, minek után gyári sportüzemmód, gyári ültetés...tehát nagyon dodzsemfíling, ami annyira nem jön be nálam. A kipuff dobot sikerült odavernem egy-egy fekv?rend?rön, ha nem figyeltem, szal lakóövezetben ajánlott gyökkett?re lassulni a fekv?zsaruknál.

110 Lóer?s teljesítménye tehát figyelemre méltó, amit egy 1.6os injektoros blokk ad le, nameg vmi G-Lader nevezet? VW okosság ami asszem kompresszor lenne (?) . A végsebesség 170 fölött van (de hogy minek van 220órázva??)


A kormány könnyebben jár mint sok szervós autóban, és emelett a holtjátéka csak 1 centi. Kuplungot szokni kell mert fárasztó nyomni, a fék t?rhet?, megállni meg lehet vele éppen, de a mai autókban azért jobb a fékszervó.

A váltója elbaszott, hülyén vannak a sebességek (lehet hogy csak nálam??) 1-2höz épphogy balra kell tolni, nem tökig, a háromnégy nem középen van hanem picit jobbra. A hátra és az 5ös rendben van.

Az original, els? szériás GTInek azért ára is van. Az ár nem a vételárban nyilvánul meg, hiszen annyiba osszák mint bármelyik 1es golfot. Az ára a fogyasztás, ami nem csak nálam, hanem másnál is 9-10 lityó, országúton, állandó 90el is (aki tudja hogy kell ez alá vinni, írjon!: hunorban@axelero.hu)
De nem izgat, tanulóautónak jó ez, vettem volna dízeles golfot ami fele ennyit zabál, csakhogy az 25alatt viszi ki a 100at kábé (a sima D verzió), szal azért azt meg má neeee.

A m?anyagok eléggé elfáradtak ennyi id? után, a kalaptartó két szélén lev? m?anyag tartók faszán elfáradtak, az egyik le is tört a másikat meg nemtom mi tartja össze mert az is el van törve az összes csavar fölött.

Amit szeretek benne nagyon, hogy KI LEHET LÁTNI HÁTRA amit rengeteg autóban nem lehet. Minekután csapotthátú és ezért szép nagy ablak van hátul.... Nameg bírom, amikor a sok sedán-autótulajdonost látok, hogy próbálja a lépcs?shátuljába belegyömöszölni a tévét, és nem megy .... :D nem feltétlen kell kombit venni, de ne lépcs?st!! Érdekes, ebbe belefér a tévé:D igaz lehajtott üléssel.

A kényelem az FAPADOS. Az ülések nagy oldaltartása (hátigen, GTI) ugyan nagyon jól jön a gyors kanyarokban, azonban megérezni az úthibákat elég keményen. Aki kényelmes és szar autót akar az vegyen franciát, aki megbízhatót, de ha beszarik valami akkor sokat kelljen rá fizetni az vegyen japánt, aki kett? közti megbízhatóságot akar vegyen német cumót. Ha valami elromlik kultúrált áron lehet hozzá szerezni alkatrészt (unokatesóm annó beleszállt egy wartburg hátuljába, bontóba egy ötösért kapott motorháztet?t pl., új lámpát 3ért, pl.) szal nem vészes.

Szerelhet?ség szempontjából egyébként jobb szerintem a szoci kocsikhoz képest. Ami nekem tetszett egy skodához képest, hogy ebben az autóban KONNEKTORok vannak, normális csatlakozók, nem pedig csak összekötöm a drótot azt jóvan. Normális villás csatlakózók, tisztességes illesztések, és normális küls? és bels? DESIGN tehát az ember ránéz, és nem hinné hogy egy 25 éves autóval van dolga.
Amit nemláttam valamelyik szocikocsiban, de ebben van, pl: belülr?l állítható tükör.

Egyébként több dolog van, ami a ma szaladgáló autókban nem feltélen van, vagy nincs is. Pl. asszem az 1es swiftekben, még a 2000esben sincs m?szerfal-fényer?állítás. Ok, ez apróság. Viszont nemhiszem hogy minden autóban van olajh?tés, nameg ennek gyári h?mér?gombája!!!

Nem tervezem sokáig a meglétét, még 2 évig van papírja addig ha kibírja meglesz aztán nemtudom... Következ? autónak vagy egy hombár nagy öreg mercit veszek szerintem a kényelem miatt, vagy egy 10 éves csapotthátú toyota corollát, azt meg a megbízhatóság miatt.

Hibalista

- Igazából meghibásodás nem volt. Vételkor volt egy kissebb generál, amivel igazából tisztában voltam (folyt az olaj pl.)

Ide hordtam szervizbe

Ismer?s, kicsit lassan, de olcsón roppant korrekt, alapos munkát végez

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1981
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 252000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Öreg Merci vagy valami 10éves Toyota
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1974

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)