Csak imádni és élvezni lehet! Kár, hogy tél is van...
Szöveges ítélet
Egy éve hozta a sorsom, hogy új autó beszerzésén kezdtem gondolkodni. Mindig is cabrio volt a vágyam de a keretösszegbe sose fért bele. Most elkezdtem nézelődni A4, S60, A3, BMW 320, mivel a keret 9millió körül volt ezek jöttek számításba, egész addig amíg szembe nem jött az utcán egy EOS, gyorsan rákerestem és örömmel láttam, hogy belefér a budegtbe. Innentől kezdve szerelem! Jártam a szalonokat, kerestem a már országban lévő darabokat, hogy mielőbb boldog tulajdonos lehessek. Néhány hónap után megtaláltam a dízel, DSG váltós darabot, ezüst színben, bordó bőrbelsővel és, ami kedvesemnél döntő szempont kétzónás klímával és ülésfűtéssel!
Áprilisban vettem át a kocsit, azóta maga az álom, minden percét élvezem a cabriozásnak. A tető nyitása-zárása mutatvány, a körülöttem lévők örömére és csodálkozására. A mai napig parkolás után gyönyörködöm szépségében. Városban dízelhez képest kicsit sokat fogyaszt (9liter) de autópályán a 8-900km megtétele nem okoz gondot benzinkút látogatása nélkül. Két dolog van, ami kissé zavaró, az egyik a csukot tetővel hallható nyikorgások (aszondják, ilyen bonyolult tetőszerkezetnél ez normális) illetve a másik, ami nem a kocsi hibája, hanem a magyar ember kulturálatlansága, sajnos gyakran kapok negatív megjegyzéseket beszólásokat, de ilyenkor felcsavarom a zenét és élvezem a suhanást és a szellőt tovább... kár, hogy jön a tél....
Hibalista
- 7 hónap után? eddig még semmi! Csukott állapotban a tető elemei hallhatóan mozognak, de szerencsére jó a hifi, így nem zavaró.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | csakis Cabrio... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
