A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Crafter (2016)

Crafter szn1e 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága sz@r

Szöveges ítélet

Izgatottan vettük dupla kabinos platós jószágunkat, mert impozáns, jól terhelhető, amire nekünk kell tökéletesen megfelel(ne).
Az első kilométereken már érezhető a kényelme, a dinamikája. (174 le, 2.0 CRTDI)
Itt kb el is fogytak a pozitívumok.
Az első hideg zuhany az volt, mikor autópályán egy nyári zápor alkalmával az ablaktörlő 130-nál megadta magát. Izgalmas egy ekkora dögöt újraindításhoz biztonságosan megállítani, úgy, hogy a szakadó esőtől nem látsz ki.
Eleinte azt gondoltuk a beszállásnál lett vizes a kabin belseje, de aztán kiderült, hogy sajnos nem. Visszavittük, hogy a kabin tömítése enyhén szólva hibás, nem ezt várná az ember egy új autótó, főleg nem 10m Ft-ért. A szerviz 2. nekifutásra megtalálta a beázás okát, melyre nemes egyszerűséggel közölték, hogy sajnos nem tudnak vele mit kezdeni.
Az is vicces volt, amikor az első kötelező szerviznél a munkafelvevő halkan az orra alatt annyit mondott "Ez az autó sem sikerült a legjobbra". Megnyugtató a szervizben ilyet hallani. Volt mikor kigyulladt a Check engine lámpa - szerviz és közölték kevés volt benne a gázolaj. Nem tudom, hogy a szerviz lenne ennyire gyenge, vagy az autó sikerült egy ipari hulladéknak, minden esetre most vitatkozunk a VW-vel, mert a jármű üzemképtelenné vált. Szerintünk garanciális a történet, szerintük nem , így az autó most egy telepen pihen, míg a jogászok eldöntik, hogy kinek a költsége az autót a szervizbe szállítani.
Összegezve az biztos, hogy soha többet VW. Azt gondolom a dízel botrány most érte utol a márkát és jönnek ki azok a problémák a forgalomba helyezett járműveken, amiknek a tesztelés során kellene előjönniük, csak ez a fázis valahogy "olcsóbbra" sikerült.
Inkább vettem volna egy fiat ducatot, vagy egy renault mastert majdnem fele pénzért.

Hibalista

- ablaktörlő új kora óta nem vált gyors funkcióra, megindul és megáll, autó újraindítása szükséges a további üzemeltetéséhez. - Kabin újkora óta beázik... no comment - turbó - klíma - eszi a hűtőfolyadékot - nem találják miért

Ide hordtam szervizbe

Debrecen auto

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

postaautó

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 147000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? Master
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Crafter 2016 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)