Drága sz@r
Szöveges ítélet
Izgatottan vettük dupla kabinos platós jószágunkat, mert impozáns, jól terhelhető, amire nekünk kell tökéletesen megfelel(ne).
Az első kilométereken már érezhető a kényelme, a dinamikája. (174 le, 2.0 CRTDI)
Itt kb el is fogytak a pozitívumok.
Az első hideg zuhany az volt, mikor autópályán egy nyári zápor alkalmával az ablaktörlő 130-nál megadta magát. Izgalmas egy ekkora dögöt újraindításhoz biztonságosan megállítani, úgy, hogy a szakadó esőtől nem látsz ki.
Eleinte azt gondoltuk a beszállásnál lett vizes a kabin belseje, de aztán kiderült, hogy sajnos nem. Visszavittük, hogy a kabin tömítése enyhén szólva hibás, nem ezt várná az ember egy új autótó, főleg nem 10m Ft-ért. A szerviz 2. nekifutásra megtalálta a beázás okát, melyre nemes egyszerűséggel közölték, hogy sajnos nem tudnak vele mit kezdeni.
Az is vicces volt, amikor az első kötelező szerviznél a munkafelvevő halkan az orra alatt annyit mondott "Ez az autó sem sikerült a legjobbra". Megnyugtató a szervizben ilyet hallani. Volt mikor kigyulladt a Check engine lámpa - szerviz és közölték kevés volt benne a gázolaj. Nem tudom, hogy a szerviz lenne ennyire gyenge, vagy az autó sikerült egy ipari hulladéknak, minden esetre most vitatkozunk a VW-vel, mert a jármű üzemképtelenné vált. Szerintünk garanciális a történet, szerintük nem , így az autó most egy telepen pihen, míg a jogászok eldöntik, hogy kinek a költsége az autót a szervizbe szállítani.
Összegezve az biztos, hogy soha többet VW. Azt gondolom a dízel botrány most érte utol a márkát és jönnek ki azok a problémák a forgalomba helyezett járműveken, amiknek a tesztelés során kellene előjönniük, csak ez a fázis valahogy "olcsóbbra" sikerült.
Inkább vettem volna egy fiat ducatot, vagy egy renault mastert majdnem fele pénzért.
Hibalista
- ablaktörlő új kora óta nem vált gyors funkcióra, megindul és megáll, autó újraindítása szükséges a további üzemeltetéséhez. - Kabin újkora óta beázik... no comment - turbó - klíma - eszi a hűtőfolyadékot - nem találják miért
Ide hordtam szervizbe
Debrecen auto
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
postaautó
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 147000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Master |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
