Safety-car egy kamionversenyen
Szöveges ítélet
Sok haszongépjárművem volt már Ford,Toyota,Nissan,VW,de eddig ez a kedvencem.Iszonyú erős,nagyon kemény autó rakottan is megy mint a gőzgép.Hihetetlenül kényelmes.Az olajhidraulikus rugózású vezető űlés maga a csoda.Napi ezer kilométereket lehet vele megtenni,különösebb fáradtságérzés nélkül.Kiváló a fűtése,elektromos előfűtőrendszere van.Hidegen is pár perc után már fújja a meleg levegőt.Nagyon ügyes találmány.Gazdagon felszerelt rakódórekeszekkel megszámlálhatatlan ügyes hely van ahová rakodni lehet az utastérben is.Komoly segitséget jelent a visszapillantótükörben lévő LED-sor mely az első-hátsó parkolóradart hivatott kijelezni.
Hibái: pár hónapja elkezdtek össze-vissza villogni a műszerfal lámpái csipogások kiséretében és ilyenkor kikapcsol egy-egy fedélzeti funkció is egy pillanatra mint pl a szellőzés stb.
Már egy hete szervízben áll,de nagyon nehezen jönnek rá a hibájára.Ezt leszámítva szeretem.Én is és kollégáim is.
Jól összerakott,masziv,merev,okosan felszerelt és átgondolt tervezéssel megáldott járgány akit nem lehet nem szeretni.
Érdemes a 163LE-t választani.Meghálálja.
Hibalista
- Jelenleg is dolgoznak rajta.Értelmetlenül villognak a lámpák a műszerfalon.
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5 készségesek,de lassúak
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | mire egy VW tönkre megy?Ki tudja azt most? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
