a "kraft" velünk van
Szöveges ítélet
uj autokent kaptam,a sprinter dräga lett volna,igy a crafter került a ceghez!a belseje,a rakter,kezelöszervek teljesen megegyeznek a mercivel!az orr a hätso lämpäk,ill. a motor-välto amiben mäs!sokaknak esetlen elöröl az auto,nekem nagyon bejön!nemzetközi fuvarokat teljesit!ez a 100 kw-os vältozat,nem gyenge,de nem is kimagasloan erös!a hangja viszont GYÖNYÖRÜ,ez az 5 hengernek köszönhetö.föleg amikor tisztit a reszecskeszürö,megemeli az alapjäratot,es meg melyebb a hangja!nekem ällandoan libabört okoz!imädom!ketezertöl huz a paripa,viszont vältäs utän a gäzra lepve sulyos 3-4 mäsodperc is eltelik mire ujra huzni kezd,ezt nem lehet megszokni,es sok forgalmi szituäcioban roppant idegesitö!az ättetelezes viszonylag rövid.elönye:terhelten is relative virgonc.hätränya:pälyän 6.ban magas a fordulat,120 felett nem erdemes vele menni,mert rettentöen megugrik a fogyasztäs!erös szel eseten ugyan ez a helyzet!VW.mercevel nezve a välto pontatlan,hosszu uton jär,hatärozott kezet kivän!110 körül a menetzaj elviselhetö,az üles legrugos,sulyra beällithato,ez növeli a komfortot!a rugozäs a jellegehez kepest nagyon jo,kenyelem orientält,kanyarokban ennek megfelelöen dölöget!a müszerfalon minden jol kezre esik,ergonomikus.hütes-fütes hatäsos,jobb nem is lehetne!vizhöfokmerö viszont hiänyzik,ez zavar,söt utälom hogy manapsäg egyre több autobol "kifelejtik"!ezen miert kell sporolni nem ertem!egy müszerfal igenis älljon sok müszerböl,ettöl szep!a tükrök nagyok,söt meg az "aszferikus"resze is ällthato!ez ritkasäg szämba megy!polcok,pohärtartok,üles alatti rekeszek,ermetarto,2 db szivrgyujto,stb.minden a fedelzeten ami az utazäsokhoz szügseges!a rakter hatalmas,a mienk a 6 euroraklapos magasitott kivitel!üresen hätulrol bepillantva hatalmasnak tünik,es az is!mindenhol rögzitöfülek,az aruk leköthetösegenek csak a gurtnik szäma szab hatärt!en szemelyesen kb 60 E.km-t tettem bele,azota a kollegäm hasznälja!most volt 1 eves a verda es kb 180 E.km van most benne!gariban csereltek a turbot(ällitolag konstrukcio hibäs)150 E km-nel,mi nem vettünk eszre müködesi hibät,megis cseres lett!pär honaposan ezernyi apro rozsdapöttyök jelentek meg a ket hätso ajton,ezt a szerviz minden "de"meg"ha" nelkül orvosolta!amugy a gep teljesen mebizhato,SEMMILYEN komoly problema nem merült fel eddig!egy sprinter es egy master is van a flottäban,mindkettö tul a felmillio km-en,es ök is jol teljesitenek!a merci 9,a master 8,a crafti viszont 11 l körül eszik,ami a legmagassabb ertek a trioban!ez väsärläskor döntö erv lehet,föleg magas futäs eseten!az autot ajänlom melegen,aki väsärläs elött äll!
Hibalista
- kopo alkatreszek,olaj,szürök,stb.a turbot gariban csereltek!a hätso rozsdapöttyöket is gariban kijavitottäk!
Ide hordtam szervizbe
porsche tatabänya
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | master | Következő autója? | uj master |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
