A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Corrado (1987-1995)

Corrado 1.8 G60 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Törpe er?m?

Szöveges ítélet

Ez a kocsi a II-es golf padlólemezére épült. A futóm?ve remek, a kanyarban nagyon stabil, bár enyhén hajlamos az alulkormányozottságra. Ez persze a sebesség megválasztásától is függ. A fékek egyszer?en királyok, a VR6 modellen is ugyanez a féktárcsák átmér?je. A négyhengeres motor járása persze nem hasonlítható a nagyobb hathengereséhez, de nagyon er?s kis jószág. A befecskendez? rendszer egyesek szerint elég buta, mások szerint nagyon jó. A tapasztalatom az, hogy a legtöbb hibát az öreg vezetékek és az oxidálódott csatlakozók okozzák, nem kis fejtörést okozva hibakereséskor. A G-tölt? a maga nemében egy csoda, bár sokan ezt is szidják. A megbízhatóság receptje bizony itt is nagyon egyszer?: tiszta olaj, tiszta leveg?. Ha ezekkel nincs gond és a tuningot sem visszük túlzásba, akkor sokáig élvezhetjük a gyári 160lovat és a 225Nm nyomatékot. A fogyasztás: rád van bízva, én 7-14 liter között mindent produkáltam már, csak a stílustól függ. A kocsi gyorsulása még mai mércével néve is nagyon jó. Pontos adatokat persze nem tudok mondani, de a mindennapok során ezzel az egy dologgal nem volt gondom. Egyébként a motort szuperül lehet tuningolni, ami jó is és rossz, mivel sz?k hazánkban a sufni tuning a legelterjedtebb módja a teljesítmény-növelésnek. A mai napig legalább 10-féle csomagot ajánlanak a német és amerikai honlapok. Kuplung és váltó rendben, kár pazarolni a karaktereket, talán az a bizonyos 6. fokozat hiányzik. A karosszéria korrózióvédelme nagyon jó, az enyémet eddig kevés helyen sikerült az id? vasfogának kikezdenie, na meg a hazai só áradatnak a hidegebb évszakokban. Az illesztések a kor színvonalát tükrözik, az ajtók nem lógnak, szépen csukódnak. A formavilága viszont jóval megel?zte korát: természetesen olasz tervezés és az a gyönyör? övvonal, ezt fedezték fel napjaink formatervez?i is...ismét. A bels?tér igencsak Passat-os, de még így is sportosnak nevezhet?. A kényelem itt más dimenziókban értend?, mert 7 éve rendszeres használat után én már érzem a ki-beszállások jótékony hatását a csíp?mben. Ha pedig "normálisan" akarsz kiszállni, akkor a combtámasz szivacsai amortizálódnak id? el?tt, de a választás rajtunk múlik. A sportülések egyébként igen jó oldaltartást biztosítanak, az állítható combtámaszt viszont jobb lett volna, ha a BMW-t?l lekoppintják. Hátul csak gyerekeknek és perverz hajlamúaknak van hely, azaz nincsen. Ez kérem tipikus 2+2-es gép, ahol a második kettes az "kis" kettes. Én szinte csak egyedül használom, mögém senkit nem engedek ülni. Az elektromos rendszer nem egy csúcs, el sem tudom képzelni, hogyan alakították ki a kábelkötegeket, mert ha egyszer valamit kiszerelsz, azt kb. tízszer annyi ideig tart visszarakni, mintha nem is tervezték volna meg az egészet.
Az én autóm idén 15 éves és az ülésen kívül minden elektromos benne, van ABS, b?r sportülések, napfénytet?. Ez utóbbi elég megbízhatatlan, szinte minden alkalommal eltört benne valami, az alkatrészek drágák hozzá. Általánosságban az alkatrészek nem drágák, mivel szinte mindenb?l lehet kapni az eredeti gyári beszállító cikkeit jóval olcsóbban. Kivétel a karosszéria. Mivel csak és kizárólag eredeti darabokat kapunk és a kocsiból sem gyártottak 100000 darabot, ezért az árak brutálisak, jobb nem is beszélni róluk. Kedves tulajok, örüljetek ha egy ügyes karosszériás ki tudja kalapálni a sárvéd?t, különben kb. 90000 forinttal rövidül a havi keret! És ez nem a legdrágább alkatrész volt! A vásárlásnál nagyon észnél kell lenni, mivel nagyon sok lehajtott példány vár gazdára, a fiatalabb generáció örömére. Érdemes szervizben átnézetni vagy egy tapasztalt ismer?st megkérdezni a lehetséges problémákról. Összességében ez egy nagyon jó kis sportkupé, kis odafigyeléssel megfelel? állapotban tartható. A biztonságról csak annyi adatom van, hogy van az ajtóban oldal merevítés és az utolsó modellekben (ez igen kis szám) légzsák, bár a II-es Golf töréstesztjeit ismerem, tehát a Saab-tól igen messze van.

Hibalista

- Generátor- felújítás (csapágyak+diódasor) 20000, kerékcsapágyak- els? 8000, hátsó 4000
- napfénytet? mechanizmus- az ár horror, ez egy rossz konstrukció
- pótleveg? szabályozó- 65000
- CO-potméter- 27000
-

Ide hordtam szervizbe

Szerencsére a szerel? az én vagyok

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Scirocco Következő autója? Corvette C4, Porsche 928, Mercedes E300
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Corrado 1987

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)