Drága élvezet
Szöveges ítélet
Szeretem az autómat, bár egy Föld körüli luxusutazás árát kellett már eddig is ráköltenem. Ez azonban annak tudható be, hogy egy műszakilag lestrapált sokszázezer kilómétert futott példányt sikerült vennem, aminek az összes hibája nálam jött ki. Bontottan azonban minden alkatrészt meg lehet venni hozzá az eBay-en, vagy hazai forrásoktól (corrado.hu) egész olcsón. Amit viszont újonnan kell megvenni az csak a VW-hálózatban elérhető horribilis össszegekért, de legalább van minden. Az autó nagyon szép és a felszereltsége (klíma, tempomat, szervókormány, el. ablakok, el., fűtött tükrök,el. tetőablak, plüss sportülések, MFA), valamint jó ergonómiája miatt kényelmes. Menettulajdonságai a merev hátsóhidas futómű ellenére meggyőzőek, a nagy (280mm elöl) ABS-es fékek kiválóak. A motor alapjárattól szabályzásig nagyon jól húz. (160LE, 225Nm) Ebben a G-töltőnek van elévülhetetlen érdeme. Összességében örülök, hogy ilyen autóm is volt (van). És még valami: a Corrado igazi kultuszautó, így ne csodálkozz, ha a szembejövő Corrado vezetője rádvillant, vagy int. Ilyenkor illik visszainteni...
Hibalista
- Motor kopott volt, teljes felújítás ára: inkább hagyjuk. G-töltő kötelező időszakos felújítás+RS átdolgozás ára: horror+ÁFA (=150ezer), befecskendező fúvókák ára: 90e, bal első ablakemelő, kerékcsapágy, gyújtáskapcsoló betét, kupplung elhasználódott ára: 50e (Sachs), fékek ára 40e-*-os ég, nekem 60e, klímakompresszor ára: újonnan egy Golf I ára, bontottan 20-50ezer (kérdés prsze, meddig bírja).
Ide hordtam szervizbe
Lackó: Egy kis zseni. Gyakran jönnek hozzá kérdezni a márkaszervízb?l. A m?helye nem éppen egy F1 depó, de épül az új. Úgy teli van munkával, hogy a kocsim igazán megszerette nála a m?helyszagot. Munkadíj: arcpirítóan alacsony.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Kálmi- Győr-Ménfőcsanak: baró műhely, tűrhető határidők, korrekt ár. A fenti kivételes, - Corrado javításhoz nélkülözhetetlen- problémamegoldó képességből lehetne több is, de jó választás.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 213000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Corsa GSi | Következő autója? | Seat Ibiza TDI 130 LE |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
