A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Corrado (1987-1995)

Corrado 1,8 G60 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Drága élvezet

Szöveges ítélet

Szeretem az autómat, bár egy Föld körüli luxusutazás árát kellett már eddig is ráköltenem. Ez azonban annak tudható be, hogy egy műszakilag lestrapált sokszázezer kilómétert futott példányt sikerült vennem, aminek az összes hibája nálam jött ki. Bontottan azonban minden alkatrészt meg lehet venni hozzá az eBay-en, vagy hazai forrásoktól (corrado.hu) egész olcsón. Amit viszont újonnan kell megvenni az csak a VW-hálózatban elérhető horribilis össszegekért, de legalább van minden. Az autó nagyon szép és a felszereltsége (klíma, tempomat, szervókormány, el. ablakok, el., fűtött tükrök,el. tetőablak, plüss sportülések, MFA), valamint jó ergonómiája miatt kényelmes. Menettulajdonságai a merev hátsóhidas futómű ellenére meggyőzőek, a nagy (280mm elöl) ABS-es fékek kiválóak. A motor alapjárattól szabályzásig nagyon jól húz. (160LE, 225Nm) Ebben a G-töltőnek van elévülhetetlen érdeme. Összességében örülök, hogy ilyen autóm is volt (van). És még valami: a Corrado igazi kultuszautó, így ne csodálkozz, ha a szembejövő Corrado vezetője rádvillant, vagy int. Ilyenkor illik visszainteni...

Hibalista

- Motor kopott volt, teljes felújítás ára: inkább hagyjuk. G-töltő kötelező időszakos felújítás+RS átdolgozás ára: horror+ÁFA (=150ezer), befecskendező fúvókák ára: 90e, bal első ablakemelő, kerékcsapágy, gyújtáskapcsoló betét, kupplung elhasználódott ára: 50e (Sachs), fékek ára 40e-*-os ég, nekem 60e, klímakompresszor ára: újonnan egy Golf I ára, bontottan 20-50ezer (kérdés prsze, meddig bírja).

Ide hordtam szervizbe

Lackó: Egy kis zseni. Gyakran jönnek hozzá kérdezni a márkaszervízb?l. A m?helye nem éppen egy F1 depó, de épül az új. Úgy teli van munkával, hogy a kocsim igazán megszerette nála a m?helyszagot. Munkadíj: arcpirítóan alacsony.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Kálmi- Győr-Ménfőcsanak: baró műhely, tűrhető határidők, korrekt ár. A fenti kivételes, - Corrado javításhoz nélkülözhetetlen- problémamegoldó képességből lehetne több is, de jó választás.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 213000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Corsa GSi Következő autója? Seat Ibiza TDI 130 LE
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Corrado 1987

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)