A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » CC (2012)

CC 3.6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Vadmacska

Szöveges ítélet

Nagyon viszolyogtam a VW-k "vonalzóval és egy körzővel" készített formavilág miatt, de ez a forma nagyon jól sikerült, már csak a Passat dögunalmas műszerfalát kellett elfogadni... Ez van minden nem lehet tökéletes. Az első széria első lámpái szebbek voltak, ennek meg a hátulja sokkal szebb, már nem tükörtojást idéz... Az ismerősök beleszerettek a formába és még több évvel a bemutatása után is tetszik sokaknak ez a kupés forma. A kocsi nagyon meglepően jól használható (persze 5üléses). Gyakorlatilag a passat méretei, csak a fejtér kisebb, de 190-ig még tetőablakkal sem zavaró és a csomagtér is nagy, csak a kis rakodónyílás miatt nehezebben pakolható. Ha nem a passat lenne a bázis biztosan ablakkal nyíló csomagtérajtó lenne, de így a kereszttartó a kalaptartónál nem teszi lehetővé. Apropó tetőablak...Ekkora szívást: nem próbáltam ki a megrendelés előtt, csak utólag derült ki, hogy nem elhúzható, hanem csak billenthető.... ha tudom, biztosan nem rendeltem volna meg, mert a vezető helyéről ráadásul a tető vonala miatt nem is lehet kilátni.
Elektronika, felszereltség a teljes, nem is hiányzik semmi, az adaptív lámpa talán az Insigniában jobb volt egy kicsit. A navigáció nem rossz, de nem egy BMW, Audié. A kezelése pedig az érintőgombokkal nekem nem jön be, mert nagyon lassú és (ez már az én hibám) folyton maszatos:). Néha annyira lassan indul be, hogy mire kitolatok indulás után, csak akkorra adja be a hátsó kamera képét... A kulcsnélkülisége zseniálisan jó, még az általam korábban kinevetett "alárugok" csomagtérajtónyitás is nagyon bevált.
Eddig sehol nem zörög, hiba nem fordult elő.
Na és a motor. Ez most talán a legnagyobb szívó motor a piacon (ebben a kategóriában biztosan). Egy turbós benzines vagy diesel után más a karakterisztikája, mert nincs az a hátbaverős érzés, csak végtelenül egyenletes gyorsítás lentről a leszabályozásig. Érzetre először gyengébbnek éreztem a turbós, kompresszoros Audikhoz, Opelhez képest, de a valóságban sokkal jobban gyorsul. Gyakorlatilag csak az Audi S-től felfelé és a BMW 335i, 550i től felfelé van hasonlóan jól gyorsuló autó. 5.6 sec 0-100kmh-ig. Ráadásul késlekedés nélkül.A DSG-is nagyon jól teszi a dolgát folyamatos gyorsulás és egyet visszaváltás esetén, minden más helyzetben a finomabb és gyorsabb is talán egy bolygóműves, nem is beszélve a BMW ZF-ről. (Az ráadásul határozottan zavar, hogy araszolgatáskor letekert ablaknál hallani a váltási és kuplungolási hangjait a robotizált váltónak.)
A fantasztikus menetteljesítmények mellett a hangja döbbenetes. Volt már több hathengeres kocsival dolgom, de ilyen szépen doromboló és ilyen vadállat módon üvöltő hangot még egyik sem adott. Viszont utazó tempóban nyoma sincs ennek csak a halk suhanás.
A fogyasztásán is leültem, mert 15.000km után kb. jó fél, majdnem egy literrel lement a fogyasztása és azóta az átlagom 10.5 körül van és nem lassan gurulgatok...
Szóval eddig nagyon élvezem (és ha nem szemből látom, ahol az egyen VW képe van, hanem oldalról, hátulról) még nagyon tetszik is!

Update: most 30.000km semmi hiba csak a sportülés oldala a beszállásoknál a farmerek fémjei miatt karcos... én hibám.

Update: 60.000km még semmi, olyan, mint egy doxa. Ilyen kell, hogy legyen egy kocsi. (Most volt fékbetétcsere mindenhol, a korábbi hasonlóan vezetett kocsimon kb. 25k km után kellett cserélni, meg is lepődtem.)

Hibalista

- undefined

Ide hordtam szervizbe

undefined

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Insignia 2.8V6 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen CC 2012 (2012)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)