The Angry Executive
Szöveges ítélet
Sziasztok!
Már régi vágyam volt, egy ilyen R-Line CC, de idén májusban lehetőségem adódott átülni egybe.
Elég nagy lépés volt egy Ibizából eg CC-be átülni.
Ki is néztem az autót németországban. Gyárilag nagyon ritka, sötétkék színben, és 19"es gyári felnikkel azonnal beleszerettem. Eredetileg 211 le az autó, de az OCT Chippel 275 le lett.
Egy KW Variante 3-as állítható magasságú felfüggesztés került az autóba, amivel elöl 8, hátul pedig 6cm-el került lejjebb az autó. Egy állítható hangú kipuffogó rendszer van alatta.
Az autóban ki lett cserlve a navigáció, egy szintén gyári, csak nagyobb kijelzős navira, amin a legfrissebb szoftver van, ami mutatja, hogy hol vannak telepített trafipaxok.
Az autón a króm díszek le lettek fóliázva feketére. Nemsokára az első maszk is le lesz cserélve feketére.
Nyáron 20"as grafitszürke felniket kap, és két oldalra kihozott karbon kipuffogót.
Az autó kapott egy teljes polírozást, és "nano" réteget, ami miatt a víz nem áll meg az autón.
A képeket Mosoni Péter csinálta. :)
2016-ban megnézhető az autó az AMTS-en a VAG Garage standján.
Hibalista
- A motorvédő burkolat leszakadt róla, de ki is cserélték gyorsan.
Ide hordtam szervizbe
Skodák Palotája.Szért hordom hozzájuk az autót, mert ők vannak közel hozzám, és jók a tapasztalatok egy családban lévő Octavia RS szervízelésével kapcsolatban. Hibátlanul, elfogadható áron és gyorsan dolgoznak. Csak ajánlani tudom őket.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
OCT Tuning Hungária.Ők csináltak minden átalakításokat. Ültetés, nyomtávszélesítés, kipuffogó és chip tuning.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 6900 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Ibiza SC | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
