Megbizható de lusta benzinfaló dög
Szöveges ítélet
Szeretem az autót mivel hogy ez keresi helyettem a pénzt.
Rossz tulajdonságok:Szerintem ekkora kasztnihoz nagyon kicsi a motor.az autó 5 személlyel +csomagokkal egy semmire kellő benzinzabáló lusta dög.Tiszta szégyen a vw-töl egy ekkora autót ilyen kis motorral kiadni.minimum 1.6,de inkább 1.8-as kellene bele.
Ausztriában van egy emelkedő ami 7%-os és kb 800 m hosszú,és a caddy ezen a szakaszon teltházzal 130-ról 80 km/h-ra vissza lassul.Tiszta szégyen.
A világitás kapcsolóm az elejétől kezdve rossz,ez ugy nyilvánul meg ha reggelre kicsit hüvösebb(párásabb)az idő akkor magátol fel kapcsolódik a helyzetjelzőm.Azt mondta erre egy villamosság szerelő hogy a műszerfalamat egyszer már kivették,de nem szakszrűen mert akkor szokott ténkre menni a kapcsoló amugy nem.Tudni kell azt hogy az autó még sosem volt szervizben amióta nálam van,tehát az is lehet hogy nem volt új az autó amikor megvettem(na mindegy ezt hagyjuk).Ezt már nehéz bizonyitani.
Jó tulajdonság:Teljes mértékben megbizható az autó mert még sosem hagyott az út szélén 152000-km alatt.
Hibalista
- Semmit nem kellett rajta cserélni a kötelezö cseréken kivül.Kivéve egy dolgot,a fényszóró izzót.Viszont azt kb 10 ezer km/db.Próbálkoztam először drágább,később olcsóbbal,teljesen mindegy ugyanannyit birnak ki.Azt nem zudom hogy ez VW probléma e vagy a mai égők ilyen silányak,de az biztos hogy elég sok félszemű VW technikájú(Seat,Skoda és persze VW)jön velem szembe az utakon.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szervizelem az autót.
Olaj,olajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő.
Ezeket bárki,akinek van egy kis műszaki beállitottsága bármikor ki tudja cserélni.max költség 20-25 ezer forint 30000 km-enként.
ugyanez a szervizben 70-75 ezer.Most legutoljára találtam egy olajat ami 7700 ft 5 liter(ugyanolyan 5W30-as longlife mint az eddigiek csak olcsobb,mégis német)ezért kipróbálom.Mi bajom lehet?Max 20 ezer után le cserélem,ha inditáskor el kezd kopogni.De hát azért számoljunk 3 szervizre kivetitve:olaj 10 liter 16400 ft olajszűrő 3 db 3150 ft pollen szűrő 3 db 9000 ft.Az összesen 28550 ft osztva 2-vel,mert ugye 30 ezrenként van egy kötelező szerviz.Az 14300 ft.Ezek szerint 55-60 ezer ft megtakaritás szervizenként(lehet hogy ott is ilyesmit raknak bele Castrol néven,nálunk minden megtörténhet).A levegő szűrőt azért nem kalkuláltam egyikbe sem,mert a legelső szervizelésnél vettem bele egy mosható szűrőt 10 ezer ft-ért tisztitó folyadékokkal eggyütt aminek kb még csak a fele fogyott el.talán 300 ezer km körül megint veszek hozzá 4-5 ezerért folyadékokat és ennyi.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Egy idős szerelőhöz vittem el 110000 km-nél vezérmű szij,görgök és vizpumpa cserére.
Költség 60000 ft a szervizben 110-120 ezer forint között mozog.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 152000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Fabia 1,2 | Következő autója? | Biztos nem Volkswagen |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
