Legénylakás
Szöveges ítélet
A levegőrendszer és a klíma kezdettől problémás. Az utastár ventillátora úgy szól, mint egy rozsdás tücsök. Ha lehúzom résnyire az ablakot, megszűnik. Ha belső keringetésre kapcsolom, akkor is. Ha egyszer eladom, az ezért lesz! Hosszú távon nagyon nehéz elviselni.
A klíma úgy gondolomformán kapcsolt sokáig, nemigen vette figyelembe a tekerőkapcsoló helyzetét. A szervíz nem észlelt problémát.
Érthetetlen, hogy az utas oldalon miért nyúlik be + 5-6 centivel a rakodófal. Több hely nem lesz benne, csak kényelmetlenebb a jobb oldali ülés.
Külön idegesítő, hogy a vízhőfokmérőt (max 10 euró) kispórolták belőle; az sem megnyugtató, hogy nívósabb gyártók is ilyen hülyék újabban.
Egyébként teljesen kényelmes, nagyon jó, magas üléshelyzet, hatalmas tükrök, viszonylag csendes beltér. 80 ezer km után sem nyiszog össze-vissza a belseje.
Alighanem ez egy hihetetlenül jó autó lenne a kategóriájában, nagyon jó vezetni. Egy nap alatt lenyomott 7-800 km után is "életben" száll ki belőle az ember.
Masszív, jó futómű, nagyon jó fék, az én Caddym 2 személyes, tehát teher. 700 kilóval majdnem ugyanúgy megy és áll meg, mint üresen. Úgy félterheléssel a legjobb, olyankor szépen siklik az úton, nem "pattog".
A fogyasztása viszonylag magas, de azon kívül az olaj mellett még semmit sem kellett rajta cserélni.
A klímát most fogják javítani, valószínűleg az utastér kapcsolója a rossz.
Hibalista
- üzemanyag - szivattyú csavarjai fellazultak (gyári visszahívás), klíma.
Ide hordtam szervizbe
VW márkaszervíz
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | Chrysler Voyager |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
