Kedvenc Muraközi Táltosom
Szöveges ítélet
Imádom! Mindenki elfér benne, egyszer?en variálható, igazi családbarát öszvér! Bár a vezet? környéke, gondolok itt a könyöktámaszokra -a középs? könyöktámaszt nem sikerült még rendeltetésszer?en- lehetne kényelmesebb is. használnom. Kellemesen megy, és a motor könnyen és olcsón tuningolható akár 160 LE-ig is. Szerintem nagyon megérte az árát 5.130. e, de ebben az összes rendelhet? extra benne van a tempomattól a fedélzeti számítógépig. Ugyanezzel a felszereltséggel, a Turan több mint 1 millával drágább. Minden nagycsaládosnak és kisvállalkozónak ajánlom! A 2.0 SDI motort csak nagyon nyugodt embereknek ajánlom mivel elég náthás!
----------------------
Az el?z? értékelés óta már eltelt egy kis id? és sikerült kiismerni a vasat.
Kiderült, hogy nem a kinyomócspágy, hanem a duplatömeg?lendkerék a zajos. Ez állítólag VW családhiba.
Beázott a tolóajtó ablaka amit gyorsan kicseréltek, de sajna más szín?t kaptam.
Sokat küszködtünk a tempomattal. Id?nként kikapcsolt. Minden vezérl?egységet kicseréltek rajta amit csak lehtett, mire rájöttek, hogy a kormánykacsoló a hibás.
Cserélni kellett a klímakompresszort is.
Ez hosszasabb id?be telt, és a Volkswagen mobilitás garanciát -mivel nem volt járóképtelen az autó- nem tudtam igénybevenni.
Ezzel kapcsolatban van egy rossz élményem is:
Egyid?ben jelentkeztek a problémák és nem tudták a szervízben se, hogy az elektromos rendszer hibája okozta-e
a gondokat a klímánál és a tempomatnál. Fél? volt hogy más hibák is el?jöhetnek. Felhívtam a Mobilitás garancia kártyán található számot, és egy kis hölgy csúnyán kioktatott! Ironikus hangon megkérdezte:Hogy már az elektromos rendszer is tönkrement? Csak nem? Az el?bb még csak aklíma volt rossz!
Közöltem vele, hogy a kocsi még boncolás alatt van, a hibabejelent? kitöltésekor ezt még nem lehetett tudni.
Gúnyos nevetés volt a válasz és közölte, hogy akkor sincs csereautó a javítás idejére, ha nem tetszik vigyem el saját felel?ségere!
Csak gratulálni tudtam neki!
Meglepett, hogy 65 e km után el?ször a hátsó fékbetéteket cseréltük, majd 75 e-nél az els?ket.
------------
Belekrült az autómba a 150 ezredik kilóméter is. Ez azért majd 3 év alatt nem kevés. Még mindig nagyon szeretem, pedig kezdenek elfáradni benne a dolgok. Lassan gátlókat kell cserélni. Hiába sokszor telerakom. Ki kellet cserélni benne a féktárcsákat is.:)) Kopogott a hátsó futómű, ezért 700 Ft/db áron kapott két új stabilizátorszilentet. 120 ezer Km-nél kicseréltük a vezérműszíjjat. Javaslom járjon mindenki utána, mert sokkal olcsóbban is be lehet szerezni a szettet vízpumpástul,vezetőgörgőstöl mint a szakszervízben. Nekem már ajánlottak eredeti győri, gyári szettet 12 ezerért is. Volt egy aprócska kellemetlenségem is. Elromlott a kuplungpedálnál lévő munkahenger. Nevesül eltört az a rudacska, ami visszalöki a pedált a felső állásba. Ez más autóknál fémből van, a mi esetünkben műanyag. Na ja. Ez van. Egyéb problémáim nincsenek és remélem ez így is marad! Mindenkinek szívből ajánlom!!
Hibalista
- Kormánykapcsoló (tempomat)
- Tolóajtón lév? "jegykiadó" ablak beázott
- Klímakompresszor
-
Ide hordtam szervizbe
Volkswagen Gödöll?.
Szervíz jó, gyors, az ügyfeles srácok baromi rendesek!
Van viszont egy kretén szerel? aki után minden kárpit csupa mocsok. A kezét a fejtámlába törölte le, az üléseken és az oldalajtó kárpitján mindehol ott volt a kezenyoma.
LEGALÁBB KITISZTÍTHATTÁK VOLNA!!!!
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 154000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | A4 1.9 TDI avant | Következő autója? | Seat Toledo vagy Altea 2.0TDI |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
