Ifa új köntösben
Szöveges ítélet
előtte egy kangoo-t használtam, amit nagyon szerettem
bár se abs, se légkondícionáló, valahogy olyan összerakottnak tűnt
majd átültem ebbe, és először annyit mondtam: ez is ccsak egy áruszállító
csak észrevettem, hogy siklik mint egy nagy hajó, nagyon jól lehet vele krúzolni, átsiklik a buckákon, nagyon vagesz
télikabátba se ér össze a vállunk
bőséges a helye, meg minden
sajnos a turbó kéne bele, ha sietni kell, akkor is max 130-140 km/h sebességre képes
de ergonómiailag, meg rakodás meg minden szempontból elégedett voltam vele
a szervize is tetszett, miután rátaláltam a posta gyári szervizére, civilt is elvállalnak, de mondjuk nem szalon színvonalon nyomják, sima gyárüzem kinézetű, leülni nem nagyon lehet ha sokan vannak, de a szerviz profi, és olcsó, és gyors
abszolút elégedett voltam velük
meg az autóval is
sok rosszat olvastam róla, de nekem nagyon bejött eddig
60000 km alatt semmi problem, még a ventillátor is tök halk
szóval alapjába véve kúl
Hibalista
- olajat kellett cserélni, és a fékbetétek is kopnak
-
Ide hordtam szervizbe
porse pest, fáj utca elég drága
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
postaautó ZRT
kb feleannyi mint fáj utca, de hivatalos vw szerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | kangoo 1,5 dci | Következő autója? | vw touran, skoda octavia, sharan? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
