A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Caddy Life (2004)

Caddy Life 2.0 SDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életem felét töltöm benne

Szöveges ítélet

Másfél év alatt 80 ezer km felér egy tartós teszttel.
Néhány bosszantó dologtól eltekintve ez egy nagyon-nagyon jó autó. Masszív, 80 ezer km után sem nyiszog össze vissza. Jó vezetni, én 190 cm magas vagyok, de elférek benne.
Jó a futómű, igazán felig rakottan érzi jól magát, ilyenkor szinte úszik az úton.
Kuplung, gáz, kormány, váltó remek.
Nem egy repülőgép, de nagyjából ugyanúgy megy 700 kilóval mint üresen - és meg is áll! A fékek harapnak. Hiába, minden keréken nagy tárcsa...
Az elejétől fogva úgy ciripel az utastér ventilátora, mint valami beteg tücsök, Borzalmasan zavaró, ha egyszer eladom, az ezért lesz. Ami érthetetlen: ha belső keringésre kapcsolom, vagy résnyire lehúzom az ablakot, illetve (!) hátramenetbe teszem a váltót, abbahagyja. A szervíz szerint ez normális, minden Caddy ilyen.
Fogalmam nincs, miért kellett kispórolni belőle summa 10 euró megtakarításával a vízhőfok-mérőt, az sem megnyugtatóbb, hogy mostanában nívósabb gyártók is ilyen hülyék.
A beltér széles, az ajtókon van kartámasz - csak alacsonyan, onnan nem lehet vezetni. Ha feljebb teszed a karod az üveg mellé az ajtó felső peremére, akkor azzal találkozol, hogy a perem az üveg felé lejt és a műanyag borítás sarka a könyökcsontjaid közötti érzékeny részt nyomják.
Lehet, hogy Günter így pont beleklappolt a gépbe, de ez bosszantó hiba, ettől eltekintve hosszú távra is kényelmes a kocsi, napi 7-800 km-t is mentem vele és nem döglötten szálltam ki belőle.
Nem túl megnyugtató, hogy egy magasabb padkára való felállásnál történő erőltetés hatására már jön a kuplungszag.
A fogyasztás nem túl kevés, de végül is ez egy 1400 kilós nagy doboz (az én Caddym 2 személyes puttonyos).
Ami "vicces", hogy ha 100-120-al jársz vele, kijöhetsz 7 literből, de ha 140-el, akkor 10 felett eszik.

Hibalista

- Üzemanyag szivattyú csavarok (vagy valami ilyesmi), ez gyári visszahívás volt.
- A tél végével egyszerűen nem indult el a klíma. Nem értem rá vele megállni, csak most, amikor muszáj volt mert meleg lett. Gáz van benne, a mérőműszerek tesztje szerint jó a klíma. Csak éppen nem kapcsol be. Lehet, hogy az utastérben található tekerőkapcsoló a hibás. Ennek ellenőrzése még hátra van.

Ide hordtam szervizbe

VW márkaszervíz, Székesfehérvár
A kocsival nem volt sok gond, a kötelező 15 ezres szervizeken kívül. Ami lett volna (utastér ventillátor szörnyen zavaró hangja), azzal nem csináltak semmit.
Valszeg Ali baba rokonai üzemeltetik a a VW szervízeket, mert 1 liter olaj közel 5 ezer Ft (ugyanaz másutt kevesebb mint fele).
És egy olajcsere nem két óra. Ahogy mentek előre a kilométerek, úgy nézett ki, hogy annyi ft a szervíz, ahány km van a kocsiban, pl. a 60 ezres szervízre ugyanennyi Ft-ot mondtak előre. Ezen a ponton "vettem ki" a kocsit a garanciás szervízből.
Valami baromarcú betörte az oldalablakomat, 9000 ft volt a gyári ablak - de a szervíz csak 5 nap múlva tudta volna kicserélni. Remek, hogy volt torx készletem...

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Most egy olajcsere 15 ezer ft nekem - gyári olajszűrővel. A gyári légszűrő is kapható (MAN gyártja a VW-nek, túl fiatal még a kocsi, nemigen van olcsóbb utángyártott) 4 ezer ft-ért. Ez egy nagyon jól felszerelt vidéki műhely, korrekt "mesterrel".
A garanciáról meg akkor tudod meg, mit ér, ha megpróbálod érvényesíteni. (Lásd később ventilátor)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? astra Következő autója? Chrysler Voyager
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Caddy Life 2004

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)