A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Caddy Life (2004)

Caddy Life Caddy Life-i 2 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyterű? Lófaszt! Kisbuszt a nagy családnak! (Life-i)

Szöveges ítélet

A védekezés nélküli szex velejárója a sok gyerek. Nekünk három van, plusz apa-anya. Sokat utazunk a mamához a Balatonra, így kellett egy olyan autó, amelyikben az egész család elfér. A gyerekek ülései (kevlar monstrumok)az ötös BMW hátsó ülésén csak cipőkanállal fértek el, a szükséges kiegészítők (babakocsi, bőröndök, kisbicikli, stb.) - amelyek kb. egy raklapnyi cuccot jelentenek - nem fértek be a bimmer csomagtartójába, így az utasteret is telepakoltuk minden úton. Néha a nagyival mentünk volna kirándulni, neki nem jutott már ülés. Kész kinőttük, kell egy családi autó.

A kocsi vásárlási paraméterei a lehető legegyszerűbbek voltak:
1. férjünk el benne (legyen 7 üléses);
2. legyen hely a csomagoknak
3. a 6.-7. ülésen utazók ne haljanak meg azonnal, ha nekitolatok mondjuk az útpadkának.

A 3. pont kilőtte az összes egyterűt. Ilyen egyszerű a képlet: az egyterű nem alaklmas hét személy szállítására. Több szempontból sem:
a; ha hét személy megy benne, nincs hely a csomagoknak
b; a hátsó két ülés halálülés, 10 cm-es gyűrődési zóna védi hátulról.

Ezért olyan járművet kellett keresni, amelyik kicsit busz, kicsit autó, kicsit teherautó. Na PONT ez a járgány a VW Caddy Life i.

Előre szóltak, hogy nem lesz kényelmes. Tényleg olyan menettulajdonságokkal rendelkezik, mint egy teherautó. Pattog az úton, a lengéscsillapítással nem foglalkoztak a konstruktőrök. Az ülései nagyon hasonlítanak a távolsági busz üléseihez. Olyan menetszele van autópályán, mintha az egyik ablak le lenne húzva benne (mert A4-es rajzlap méretű tükrei vannak). Virsli gumikon közlekedik, nem merném nekiengedni a kanyarban. És inkább busznak néz ki, mint személyautónak.

Miért mondom mégis, hogy ez volt a legnagyszerűbb autó, amit választhattunk Ebben a kocsiban MINDEN ÉS MINDENKI ELFÉR.

A hátsó üléseken a három gyerekülés kényelmesen megvan egymás mellett. A hátsó traktusba a beszállást csúszó ajtók teszik lehetővé, így a kölkök soha nem vágják rá az ajtót a melletünk parkoló kocsira. A csúszóajtón egy grizzly is könnyen bemászik, ráadásul a kicsit busz-szerűen lehet ki és beszállni, nem lefelé kell ülni, mint egy személyautóba. Ha a gyerekek bent vannak, az óriási oldalajtón könnyen bekötöm őket, azaz be lehet hajolni a középső gyerekhez is, akár a legszűkebb parkolóhelyen. Egyébként a kocsi csak olyan széles, mint egy személyautó, bevásárláskor a parkolás nem gond.

A harmadik üléssor (Istenem, mennyi esze volt annak, aki tervezte!) magasabban van, mint a második, így onnan is ki lehet látni előre is. Egyébként a kocsi olyan magas, hogy a harmadik üléssorban a 184 centimmel úgy tudok ülni, hogy kb. 10-15 centi még van a fejem fölött! A harmadik üléssorban jobbról és balról kb. 30 centis könyöklő van - olyan kényelmes, mint egy németalföldi fotel, pedig ezek is busz ülések!!

Mivel Life-i, (az i betű a hosszított változatot jelenti) a csomagtartó még úgy is, hogy bent van a harmadik üléssor, kb. 1 méter hosszú. Akár nyitva be lehet tenni a bababkocsit, de kiránduláskor (ami három gyerek esetén a "költözés" eufemizmusa) minden csomag elfér. Ha kivesszük a harmadik üléssort, akkor pedig egy teherautónyi csomagtérhez jutunk. Az ülések döntése olyan egyszerű, és könnyű, hogy eddig még soha nem jelentett problémát.

Ha családjával kirándul az ember, akkor nem hiányozik a száguldás, a sikító kanyarok, a driftelés, és a kézifékes fordulók. Mert ezekre ez a kocsi nem alkalmas. Ez az az autó, amivel minden sebességkorlátozást be kell tartani. A piros lámpától gyorsan eljön, mert a nyomatéka jó, de nem szeret 130-nál többel menni. Pont olyan élmény vele menni, mint az iskolai buszos kiránduláson. Hátul visongó gyerekek, elöl egy megbízható, jó fogyasztású, jó nyomatékú dízelmotor duruzsolása - ez klasszikus nagycsaládos életérzés. Fagyizáskor a kocsi három másodperc alatt kiüríthető - tudjuk, milyen baromi fontos ez.

Vezetni is jó. Nem személyautót, buszt vezetünk - erre kell kondícionálni magunkat, és minden azonnal a helyére pattan: a lepedőnyi tükrök oldalt, amelyben minden látható, a magasan elhelyezett, konflisszerű ülés. A kezelése, mint minden német autóé: egyáltalán nem érdekes, de roppant célszerű.

Összegzés: néha elhagy bennünket egy-egy Sharan, Galaxy. Nem csodálom, hogy tepernek, nekik van miért sietni: szeretnének megszabadulni attól a gyötrelemtől, amit az utazás jelent. Nézem a csomagtartóban ülő nagyit, a plafonig felstócolt csomagokat, majd összenézünk a feleségemmel, és azt mondjuk: életünk legjobb választása volt ez a kocsi. Majd hátul a gyerekek összevesznek valamin, és a röpke jókedv elszáll - egészen addig, amíg élettel összeegyeztethetetlen sérülések beígérése után a vita hátul abba nem marad, és meg nem látjuk a következő púposra tömött egyterűt, a tetején egy síboxszal.

Hibalista

- Egyelőre semmi, nekiment a nejem egy kerítésnek.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fusion Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Caddy Life 2004

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A frogalmat szemlélni és nem benne stresszeleni.

Caddy Life 1.4 - 2006
2009.03.08 18000   -

A luxushordár (ám márkaszervizbe soha többé!)

Caddy Life 1.4 Kombi - 2006
2011.06.21 114000   5,0

A megbízható munkatárs

Caddy Life 1,9D - 1999
1999.11.30 300000   -

A menetszéltől is hullik róla a lakk/ha jó a váltó/

Caddy Life 1,9 PdTDI - 2005
1999.11.30 30000   2,0

A száguldó csapatszállító

Caddy Life Maxi 2.0 TDI - 2008
2010.10.26 80000   5,0

AKINEK ROSSZ AZ HAZUDIK!

Caddy Life 1.4 16v 80 le - 2008
2008.12.29 43000   -

Alulmaradt, mellékvágány

Caddy Life diesel - 2005
1999.11.30 500   -

Az agyon dícsért Volkswagen Caddy

Caddy Life 1.6 Tdi - 2012
2014.01.04 71000   -

Az igazi mindenes!

Caddy Life Caddy 1.6 CRTDI BMT Trendline Roncalli - 2011
2020.09.21 8000   -

CADDY FOR EVER

Caddy Life 1.9 PD TDI - 2004
1999.11.30 30000   -

Csak gázolaj legyen, és szállítani való

Caddy Life Caddy 1,9 SDI - 2002
1999.11.30 300000   -

Dobozos német

Caddy Life 1,9 SDI - 1997
1999.11.30 27000   -

Dolgos hétköznapok sztárja

Caddy Life 2.0 SDI - 2004
1999.11.30 60000   -

Harapós nagy vas

Caddy Life 1.9 PDTDI - 2005
1999.11.30 31500   -

Hálás igás

Caddy Life 2,0 SDI - 2005
1999.11.30 20000   -
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)