Csak gázolaj legyen, és szállítani való
Szöveges ítélet
Elöljáróban: Haszongépjárm?vekbe én kötelez?vé tenném a klímát!!!! Nyáron meg lehetett sülni benne nyitott ablaknál is!
A küls? tükör bels? oldaláról az elütött bogarak mindíg beszálltak a nyitott ablakon, e miatt több ízben sikerült megcsípetnem magam darazsakkal. A jobb els? ködlámpa helyét takaró fekete m?anyag rács a használatba vétel els? hetében elveszett. Gondoltam lopok magamnak egy másik autóról valamelyik parkolóban, de nem találtam olyan Caddyt,amin ne hiányzott volna ugyanez az elem :)
A vezet?ülést megviselte a 300000 km. Nem szakadt ki, csak a benne lev? szivacs vette fel a fenekem,illetve a hátam alakját, egyes részeken közvetlen közel engedve hozzám az ülés rugóit, és fémszerkezetét.
Most következzenek a jó dolgok:
Semmi extra menetbiztonsági (hárombet?s, mint ABS, ASR, stb...) rendszer nem volt benne (a Magyar piacra szánt,er?sen butított BASIC változatról beszélünk) ,mégis bolondbiztosnak mondanám. Ajánlhatom kezd? Suzukisoknak is vezetés tanulása céljából. Nagyon jól kezelhet? autó! A terhelhet?sége 550 kg volt, de esetenként közel a dupláját is képes volt elvinni a rendeltetési helyére.
Menetteljesítményeit tekintve bárhol képes volt a 130 km/h-s utazó sebességet elérni akármekkora terheléssel. Ennek a havonta gyorshajtásért kapott kb 10000 Ft-os csekkek az ékes bizonyítékai. Hólánc sosem kellett rá, sima téli gumival is elment bárhová, akár nyakig ér? hóban is.
Hibalista
- A csomagtérajtók közt lev? gumi a rögzít? karmok korróziója miatt félig le volt esve. Ezt kellett volna venni bele, illetve szintén a csomagtérajtóban a jobb oldali kis szárny bels? kilincse mindíg szétesett.
- Szintén hiba, de ez a Tungsram cégé, hogy a hátsó 5W-os helyzetjelz? lámpa kb 3 hetente kiégett.
- A motortér alját véd? m?anyag borítás szintén nem volt hosszú élet?, ez kb 3 hónap alatt tört le teljesen.
- Ezekt?l függetlenül csak jót mondhatok el róla, szervízben az olajcserén, és a fékek (pofák, illetve az els? fékeknél egyszer tárcsa is) id?szer? cseréjén kívül nem kellett megjelennem.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Supra Trend Üröm.
A munkafelvev? néni nagyon csinos!!!!
Mivel kb 5 hetente jártam 15000-es olajcserére, engem bejelentés nélkül fogadtak mindíg.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Kulcsár Csaba,és Peitler Zsolt (a f?nökeim a cégnél)
ÖÖÖ merjem 10 alatt pontozni? :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | E30 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
