CADDY FOR EVER
Szöveges ítélet
A történet ott kezdődött, hogy egy Citroen C15-össel járkáltam, nem keveset. Kb. 2 év után a jó öreg, és a végletekig megbízható igásló lecserélésre került, de erőteljes fejfájjást okozott, hogy mire. Aztán a ŰPartner/Berlingo vs. Caddy párbajból toronymagasan a Caddy jött ki győztesül. Az egész autó megjelenése, minősége, és praktikuma, és nem utolsó sorban a kellemesen erős 1.9-es motorja hozta meg a győzelmet. Azóta megerősödött, immáron kb 130-135 LE-vel és kb 300-310 Nm-rel hasít, nem is gyengén. (Kedves barátom 2300 ccm-es 190 LE-s BMW-nek gyorsulásával rendelkezik. Fogyasztása természetesen vérmérséklet függő, de kemény tempózásnál is 9-nél megáll. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert egy igezi egyéniséggel rendelkező és vagány kis méregzsák.
Hibalista
- Ablaktörlő kapcsoló csere, miután egyik pillnatról a másikra megállt, kormányvezérlő elektronika, plusz a garanciális visszahívás
Ide hordtam szervizbe
Ring-Autó Kft Veszprém
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C15D | Következő autója? | VW CADDY |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |