Az igazi mindenes!
Szöveges ítélet
Kezdjük az elején: mindig is VW konszern párti voltam, több személyautó után vettem egy 2001-es 2 személyes kisteher VW Caddyt, mert nagyobb rakterű autóra volt szükségem. Az öreg Caddyt hamar lecsapták a kezemről, majd vettem egy 2006-os Opel C Combo Tour-t (1.7 CDTI, 101le), de valahogy 1 év és 40000 km alatt sem vált a kedvencemmé, komfortosabb autóra vágytam. Így kerültem vissza újra a konszern vonalra, és kezdtem el keresgélni. Sajnos az itthoni szokásosan kicsi és általában túlárazott kínálatot átlapozva ismét az import mellett döntöttem. Sikerült megtalálni a megfelelő darabot, gyors alku után megköttetett az üzlet, lefoglalóztuk és 2 hét múlva hoztuk haza Németországból. 1. tulajos autó, családi autóként használva, nagyon szép állapotú beltér (alig van karc a műanyagokon, hibátlan állapotúak az ülések, stb.). Valós km. futás, az összes műszaki adatlapot és javítási számlát megkaptam egy lefűzőben.
Az autó Trendline kivitel, tehát nem a legjobban extrázott, de ami nekem szükséges, az mind benne van: klíma (manuális), el.ablakok,tükrök, ködlámpa, tempomat, bőrkormány és váltógomb, levehető Westfalia vonóhorog. A lökhárítók elöl-hátul színrefújtak, így nagyon jól mutat az autó, teljesen személyautós kinézetű!
Az ülések sajnos nem gerinctámaszosak elöl (bár elég kemény a szivacsozás), és az ülőlap nekem kissé rövid (185 cm magas vagyok).
Az utastér hátul is teljesen kárpitozott (oszlopok, tető, oldalfal), ami sokat számít. A hátsó üléssor 2-1 arányban dönthető és kiszerelhető (igaz a dupla ülés legalább 60kg...). A csomagtérben természetesen nagyon sok dolog elfér az ülések előredöntése és/vagy kiszerelése nélkül is.
Menettulajdonságok: Bluemotion kivitel, nagyon hosszú áttételezésű a váltó (5. fokozat), kissé zavaró, hogy állandóan váltogatni kell (3-4-5), viszont hosszabb távon autózva nagyon jó, hogy nem forog sokat a motor, csendes, és a fogyasztása is 5.5l átlagot hozott az elmúlt 8000 km alatt, mióta nálam van.
Összességében elégedett vagyok, nem csalódtam az autóban, viszont legközelebb a 2.0 CRTDI motorral szerelt változatot fogom venni, azzal azért dinamikusabban lehet haladni... :-))
Hibalista
- Még 115e km-nél cseréltek egy injektort, ez látszik a szervizmúltjából (VW szakszerviz), most 205e km körül kezdi megadni magát az injektorok körüli gumi tömítés. Más, a kopó alkatrészeken kívüli alkatrész cseréjéről nem tudok.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 197500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Combo C Tour 1.7 CDTI | Következő autója? | Caddy Life Maxi 2.0 CRTDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
