A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Caddy Life (2004)

Caddy Life Maxi 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A száguldó csapatszállító

Szöveges ítélet

Először is: céges autó, nem saját, de lényegében csak én használom.

Ez a kocsi ritka jószág. Hosszított tengelytávos verzió, ennek megfelelően hatalmas benne a hely, full extrás (minusz alufelni, és tetőablak), ezért mindent tud, amit autótól várni lehet, és érdemes, illetve a legerősebb motorral, ami talán a legnagyszerűbb extrafelszereltsége az autónak.

Gond nem sok van vele, tankolom, és megy. Hidegben-melegben, bármikor. Mondjuk azért két és fél évesen baj is lenne, ha nem így lenne.

Fogyasztása meglepően kellemes, legalábbis a méreteihez, a teljesítményhez, meg a vezetési stílusomhoz mérten. Ugyebár 140ló, 1.7-1.8tonna, és szeretem kihasználni az erejét, így csak városban 8, országúton 6-6.5 litert eszik. a saját autóm nagyjából ugyanezt tudja, pedig az egy 1.3 benzines kisautó (igen, Suzuki).

Az erejét imádom: mindig, minden helyzetben hasznos, és majdnem elég. autópályán erőlködésmentes a 170-180-as utazó (természetesen németországban), és még itt is 8körüli a fogyasztás. Végsebessége GPS szerint oda-vissza mérve, átlagolva 197km/h. Országúton, főleg egy személlyel nem gond a sorok előzése sem, ha kell, 100 környékéről még 6-ban is megindul. Városban lámpától kilőve, ha sietség van, komoly meglepetéseket lehet okozni.

A futóművén sajnos érezhető a teherautós eredet, a hátsó merev híd, és laprugó érdekes táncot lejt néha a pest tankcsapda-hálózaton. Viszont jó úton nagyon kellemes, finom, csöndes, igaz, semmiféle sportos ambíció nincs benne. De nem is kell, ha akarja az ember kis orrtolással és tisztességes dőléssel, de befordul. A kormányzás elég érzéketlen mint a modern átlag VW-k java részében.

A fékekről szintén csak szuperlatívuszokban lehet beszélni, még nagy tempóról, emberrel, és cuccal megrakva is keményet lassít. Nem hiába van akkora tárcsa rajta, hogy 16osnál kisebb felni nem is megy fel rá... Egyedül a kézifék, ami lehetne kicsit erősebb. Megfogni megfogja az autót, de erő kell a működtetéséhez, ez szerintem mehetne finomabban. (de azért az ég óvjon villanyos rögzítőféktől.)

Az utastér kellemes hely lehetne az utazásra, pár apróságtól eltekintve. A legelső sorban minden hibátlan, az ülés kemény, de kényelmes, a bőrkormány finom fogású, a váltó használható, és a tapperolandó kezelőfelületek-gombok, mivel más VW típusokból ismerősek, kellemesek a kéznek. csak a nyomorult műszerfal-fődarab van valami borzalom anyagból. Ránézésre nem rossz, de amikor utoljára hasonló minőségérzetű anyagot fogtam, kiesett belőle a Tic-Tac. Mondjuk ez különösebben nem zavar, mert nem kell fogdosni, nem azért van, de mégiscsak egy 10 milliós autóról beszélünk.
A hifi meglepően jól szól a nagy bódéban, mp3-aux, minden van, mi fülnek ingere.
Tárolóhelyből van rogyásig, a műszerfal tetején, az első ülések alatt, az ajtókban, a középkonzolban, a könyöktámaszban (ami egyébként igen buta módon nagyon alacsony, nincs ember, akinek ott lenne a könyöke, kb 5-8 centivel magasabban kéne, hogy legyen), illetve a középső üléssor előtti padlórekeszek. Ja, és ugye a hatalmas polc a vezető feje fölött:)
A felszereltség az én igényeimet maradéktalanul kielégíti: tolatóradar, ami igen jól jön, mp3 lejátszós hifi, kétzónás digitális klíma, elektromos, és fűthető tükrök, tempomat. Ennél több egy autóba szerintem nem kell, sőt még ebből sem mindegyik.
A jószág 7 üléses, 2-3-2 elrendezésben. Ahogy már írtam az első kettő fejedelmi mennyiségű hellyel rendelkezik, a második sor 3 embernek is egészen jó, a 3 sorba inkább csak kisebb termetűeket engedjünk, de nem lesz okuk panaszra, maximum a beszállás körülményessége, és erőszükséglete miatt. És még 7 üléssel is 500+literes a csomagtér, övvonalig pakolva. Ha a hátsó sort kivesszük (kétemberes meló) akkor pedig lendületből lehet biciklit, rotakapát, fikuszt bedobálni. Esetleg más sorrendben, mert a rotakapa megsértheti a bicaj fényezését, mikor leérkezik rá...
A második üléssornél említeném meg az utastér következő hibáját: sajnos az itt lévő oldalablakok meglehetősen aprócskák a tolóajtó miatt, és még annak is csak a fele nyitható egy elég bugyuta csúszkás rendszerrel.

Kívülről a kocsi jó nagy dög, valami szép színben igen látványos, nekem ezüst jutott, ami miatt nem panaszkodom, egyszerűen csak herótom van tőle, hogy minden második autó ezüst.

Végeredményben én nagyon szeretem ezt a hatalmas vasat. Ha lenne rá keretem, a Suzka mellett egy ilyen állna a tökéletes garázsomban, mondjuk bordó színben, szép 17-es felnivel, és 170 lóval. De így is gondolkodás nélkül fogadnám el.
Egyetlen dolog van, ami kifejezetten nem tetszik, az pedig az ára. 10 millió HUF körül van ezzel a felszereltséggel. Ez nagyon sok egy 7 üléses teherautóért, még a felsorolt extrákkal együtt is. De mondjuk 7-8 között a világ legjobb vételeinek egyike lehetne!

Hibalista

- Garanciában cserélték az első futómű, és a segédkeret szilentjeit kopogás miatt, illetve egyszer magától elkezdett ereszteni a hűtő, szinten gariban orvosolták.

Ide hordtam szervizbe

márkaszerviz, azon belül is ismerőshöz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1.3 (2000) Következő autója? Swift 1.3 (2000)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Caddy Life 2004

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)