A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Caddy (2004)

Caddy 2.0 PD SDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Remek kétszemélyes

Szöveges ítélet

Őt év alatt 240 ezer km elég az ítélethez.
Néhány bosszantó dologtól eltekintve ez egy nagyon-nagyon jó autó. Masszív, ennyi ezer km után sem nyiszog össze vissza. Jó vezetni, én 190 cm magas vagyok, de elférek benne.
Jó a futómű, bár kicsit pattogós, hiába, igazán félig rakottan érzi jól magát, ilyenkor szinte úszik az úton.
Kuplung, gáz, kormány, váltó remek.
Nem egy repülőgép, de nagyjából ugyanúgy megy 700 kilóval mint üresen - és meg is áll! A fékek harapnak. Hiába, minden keréken nagy tárcsa...
Az elejétől fogva úgy ciripel az utastér ventilátora, mint valami beteg tücsök, Borzalmasan zavaró, ha egyszer eladom, az ezért lesz. Ami érthetetlen: ha belső keringésre kapcsolom, vagy résnyire lehúzom az ablakot, illetve (!) hátramenetbe teszem a váltót, abbahagyja. A szervíz szerint ez normális, minden Caddy ilyen.
Fogalmam nincs, miért kellett kispórolni belőle summa 10 euró megtakarításával a vízhőfok-mérőt, az sem megnyugtatóbb, hogy mostanában nívósabb gyártók is ilyen hülyék.
A beltér széles, az ajtókon van kartámasz - csak alacsonyan, onnan nem lehet vezetni. Ha feljebb teszed a karod az üveg mellé az ajtó felső peremére, akkor azzal találkozol, hogy a perem az üveg felé lejt és a műanyag borítás sarka a könyökcsontjaid közötti érzékeny részt nyomják.
Lehet, hogy Günter így pont beleklappolt a gépbe, de ez bosszantó hiba, ettől eltekintve hosszú távra is kényelmes a kocsi, napi 7-800 km-t is mentem vele és nem döglötten szálltam ki belőle.
Nem túl megnyugtató, hogy egy magasabb padkára való felállásnál történő erőltetés hatására már jön a kuplungszag. Meggyőződésem, hogy a kuplung

Hibalista

- Kuplungszerkezet, tárcsa (szerencsére nem kettős tömegű lendkerék) 50 ezer, - Klímakompresszor ékszíjtárcsa kapcsolat, kétszer (VW-nél 204 ezer lett volna komplett klímakompresszor, házi javítással 10 ezerből) - Jobb oldali ajtó utastér világítás kapcsolója - nincs megjavítva, drága zárcserével lenne lehetséges. - Váltócsere 220 ezernél - 80 ezer Ft bontott váltó. Talán saját hibából adódik,

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár, Berta Vadász. szokásos, drága márkaszervíz, pl. saját olajcsere

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Unokatestvér, mit lehet erre mondani? Persze, hogy jó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 240000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója? v. valami más, ami elmegy az úton túl...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Caddy 2004 (2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)