Remek kétszemélyes
Szöveges ítélet
Őt év alatt 240 ezer km elég az ítélethez.
Néhány bosszantó dologtól eltekintve ez egy nagyon-nagyon jó autó. Masszív, ennyi ezer km után sem nyiszog össze vissza. Jó vezetni, én 190 cm magas vagyok, de elférek benne.
Jó a futómű, bár kicsit pattogós, hiába, igazán félig rakottan érzi jól magát, ilyenkor szinte úszik az úton.
Kuplung, gáz, kormány, váltó remek.
Nem egy repülőgép, de nagyjából ugyanúgy megy 700 kilóval mint üresen - és meg is áll! A fékek harapnak. Hiába, minden keréken nagy tárcsa...
Az elejétől fogva úgy ciripel az utastér ventilátora, mint valami beteg tücsök, Borzalmasan zavaró, ha egyszer eladom, az ezért lesz. Ami érthetetlen: ha belső keringésre kapcsolom, vagy résnyire lehúzom az ablakot, illetve (!) hátramenetbe teszem a váltót, abbahagyja. A szervíz szerint ez normális, minden Caddy ilyen.
Fogalmam nincs, miért kellett kispórolni belőle summa 10 euró megtakarításával a vízhőfok-mérőt, az sem megnyugtatóbb, hogy mostanában nívósabb gyártók is ilyen hülyék.
A beltér széles, az ajtókon van kartámasz - csak alacsonyan, onnan nem lehet vezetni. Ha feljebb teszed a karod az üveg mellé az ajtó felső peremére, akkor azzal találkozol, hogy a perem az üveg felé lejt és a műanyag borítás sarka a könyökcsontjaid közötti érzékeny részt nyomják.
Lehet, hogy Günter így pont beleklappolt a gépbe, de ez bosszantó hiba, ettől eltekintve hosszú távra is kényelmes a kocsi, napi 7-800 km-t is mentem vele és nem döglötten szálltam ki belőle.
Nem túl megnyugtató, hogy egy magasabb padkára való felállásnál történő erőltetés hatására már jön a kuplungszag. Meggyőződésem, hogy a kuplung
Hibalista
- Kuplungszerkezet, tárcsa (szerencsére nem kettős tömegű lendkerék) 50 ezer, - Klímakompresszor ékszíjtárcsa kapcsolat, kétszer (VW-nél 204 ezer lett volna komplett klímakompresszor, házi javítással 10 ezerből) - Jobb oldali ajtó utastér világítás kapcsolója - nincs megjavítva, drága zárcserével lenne lehetséges. - Váltócsere 220 ezernél - 80 ezer Ft bontott váltó. Talán saját hibából adódik,
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár, Berta Vadász. szokásos, drága márkaszervíz, pl. saját olajcsere
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Unokatestvér, mit lehet erre mondani? Persze, hogy jó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 240000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | v. valami más, ami elmegy az úton túl... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
