A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Caddy (2004)

Caddy 1.6 TDI 102le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Munkatárs

Szöveges ítélet

Gépjárműflottakezelésben dolgozom egy nagy cégnél, több mint 100 Caddy Maxi van a flottában. 2013-as autók, 1.6 TDI 102 lovasak, jelenleg 120 és 220ezer km közötti futásúak. Viszonylag kellemes munkagép, személyautós fülkével, elég nagy raktérrel. Beszéljünk a motorról. Az 1.6 CR TDI 200ezer km futásig ha normálisan van használva, nem tartogat különösebb meglepetést, utána persze elő fog jönni a szentháromság (turbó, nagynyomású szivattyú, kettőstömegű lendkerék), de merem kijelenteni hogy nem egy problémás motor. A vezérléscsere 210ezerre van kiírva, bírja is, egynél sem szakadt még el a szíj, viszont a vízpumpa érthető módon nem bírja olyan sokáig, 120ezer környékén várható a halála, először fogy a víz, majd csepeg, végül tréler. Az olajfogyasztása kb. 1 liter két olajcsere között, a hűtővízé úgyszintén, ezzel számolni kell, mind ilyen. Ahhoz képest hogy itt is elmebetegen hosszú, 30ezer km-es az olajcsere periódus, a motor jól bírja. Szintén 120ezer környékén, főleg a városban sokat mozgó autók esetében, az EGR szokott még meghalni. A részecskeszűrő eldugulási hajlama más autó típusókhoz képest nem kirívó. Néhány példánynál volt még izzítógyertya, esetleg injektor probléma, de ez sem jellemző, más bajuk nem szokott lenni, nem nagyon van útszélén lerohadás, rejtélyes kideríthetetlen probléma. Vezethetősége olyan mint egy átlagos autóé, nem kell különösebb kompromisszumot kötni. A futómű tűrhető, és az anyagok minősége is, csak a slusszkulcs szokott szó szerint széthullani. A fogyasztása nem rossz, olyan 6 körül alakul. Negatívum a Maxi változatok hosszú tengelytáv miatti alacsony hasmagassága, könnyű vele leérni, a küszöbök nagyon ki vannak téve, sérülékenyek, a VW márkaszervizek meg nagyon szarul, spórolósan javítanak, gitt gittel, szarul alapozva. Fentiek tudatában vásárolj használt Caddyt.

Hibalista

- kopó alkatrészeken kívül csak a vízpumpa hal meg idő előtt, meg az egr néhány esetben.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Dobló Maxi 1.6 multijet Következő autója? Partner my2019
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Caddy 2004 (2007)

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)