Ipari hulladék
Szöveges ítélet
Olyan tevékenységet végzek, amely után tilos eladni bárkinek is az autót, úgy hogy további használatra vagyok ítélve. Csak bontóba adhatom el az autót, ha már nincs szükségem rá. Az autó raktere bármilyen vegyszernek ellenálló, mosható és hűtős. Szerintem ilyen fokú terhelést a VW Caddy SDI nem bír ki. Soha többet semmilyen célra nem fogok VW csoportos autót vásárolni csak Japánt!
Hibalista
- motor csere 248ekm-nél bontóból 400 000 munkadíjjal, 3*váltócsere 200 000/váltó munkadíjjal. Nem birja a havi 12 000 km terhelést, visszafogott véleményem: ipari hulladék!
Ide hordtam szervizbe
Vihari Művek, Esztergom
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 270000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 307 hdi | Következő autója? | HI ACE |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |