Azt hittem jobb mint a francia és egyéb furgon
Szöveges ítélet
A címet azért adtam , mert bíztam a névben! Kár volt ! A franciák legalább a kishaszngépjárműről rendelkeznek némi fogalommal , legalább is ami a vezető munkahelyét illeti ! Nincs normális zárható hely. Ami az ülések alatt van ,jó nagy ugyan , de fittness edzésnek is beillik amikor használni akarom. A szélvédőn minden tükröződik , még a műszerfal tetején levő rakodó bordázata is . Az ajtókat rugdosni kell , hogy normálisan becsukódjanak , egyébként vonyít a visszajelző . Ha már központi záras és csoda komputeres , az ablakokat igazán felhúzhatná magától is amikor bezárom !?
A 6.5 literes fogyasztás álló helyzetben igaz, soha nem sikerült elérni ! Nem vagyok versenyző típus , diesel is volt már néhány a gatyám alatt , ennek ellenére inkább 8,5 a városi és 7 körüli az országúti fél terheléssel!
Ja ! Arról már nem is beszélek , a kijelző 1-1.5 literes eltéréssel mutatja az átlagot !
S hogy valami jót is írjak , a 197 cm magas vagyok , ennek ellenére kényelmesen elférek a kormány mögött. Ezzel be is fejeződik a pozitívum részemről.
A fekete leves most jön.
A kezdetektől fogva a fék gyanúsan viselkedik. Eleinte azzal tudtam le a dolgot , új autó, meg kell szokni.
A jelenség : álló motor mellett a pedál kőkemény.
Járó motornál ,álló helyzetben /megállás után is / a pedál fokozatosan benyomható a padlóig !!!
A városi araszolgatásnál a pedál alól elfogy a hely , piros lámpánál ha " felpumpálom " akkor ismét a normális helyen fog és van normális fékhatás . Ha több km-t megyek folyamatosan ez a hatás csökken . Fékfolyadék nem fogy , légtelenítés rendben. A szervíz / egyébként minden O.K. velük /tanácstalanul áll az eset előtt a Porsche Hungária meg leszar, válaszra sem méltat . Az autó ABS-sel szerelt .Cseréltek főfékhengert , semmi sem javult meg . Kaptam egy német nyelvű baromságot amiben leírták , hogy a rásegítés nagyon erős !!!!! Csak akkor a főfékhenger dugattyúja elől hova lesz az olajnyomás ??? Egyébként volt egy ráfutásos koccanásom , én a fék számlájára írom, sajnos elég régen volt, bizonyítani semmit sem tudok már.
Aki olvassa a megjegyzésemet és új autója van , próbálja ki amit írtam , hátha nem csak nálam van ez az egész. Lehet hogy valami gyári elbaltázás van és preztízsből nem rendelnek vissza autókat , mondván, majd megszokják a használók !
Végül joggal merülhet fel a kérdés , miért ezt választottam ? Nos azért mert tényleg azt hittem jobb lesz mint a francia furgon , a többi piaci szereplőről is csak rosszat mondtak a használóik.
Hibalista
- Eddig semmi hacsak a féket nem számítom.
- Eszembe jutott ! Kb. 600 km volt az autóban ,amikor berepedt a szélvédő , kő semmi , csak gúnyos mosolygás a Priellében. Közölték, mit akarok ilyen sok km-rel!!!
- Szerencsére másik szakszervízben kicserélték gariban!
Ide hordtam szervizbe
VW Leitold ,Kerepesi út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | HIACE | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
