A kisáruszállítók Porschéja
Szöveges ítélet
Prémium a kisárusszállítók közt, személyautós kényelem, elsőosztályú kilátás. A 2 Literes szívóbenzines elnyűhetetlen, és földgázüzemben nem eszik meg 5,5 kilónál többet ami nagyon kedvező.
Céges kocsi, hajtva van rendesen, de stabilan működik, nem megy tönkre, nem amortizálódik igazán. 14 éves és rozsda nulla, kipufogódob mint az új, lengéscsillapítók hibátlanok. Fékek egyszer voltak cserélve eddig a második szett még bírja bőven.
Futómü kemény ahogy illik, jól fekszi az utat, ha a papír szerinti értéket túlpakolja az ember akkor sem ül meg durván.
Pályán 140 tempomattal kényelmes hátradőlős, relaxálós utazótempó nagyon stabil az úttartása, menetzaj az van sajnos mert nem teli fal az elválasztó hanem ez a rácsos fajta, és hát hátul a nagy üreg azért visszhangzik rendesen, fel kell tekerni a zenét hogy elnyomja. Vagy venni egy teli fal térelválasztót.
Városban is hibátlan, nagyon fordulékony, a szervó nagyon jó, a fékek erősek. A beltér puritán, de nem a gagyi műanyag, kellemes tapintású minden.
Nagyon praktikus a fej fölötti hatalmas polc ahol még egy aktatáska is elfér akár, az ülések alatt is óriási pakolóhely van, az egyik alá simán behajítottam egy lapos mélynyomót. 4 Pohártartó, plusz a műszerfalon is kisebb üregek.
Az ajtóra kényelmesen rá lehet könyökölni ez nekem fontos szempont.
Fura hogy tekerős az ablak miközben automata klíma és tempomat meg van benne...
A gyári hangszórói meglepően jók, elég volt egy mélynyomóval megtoldani és világi hifi van benne, élvezet vele a munka.
Hibalista
- A régi gyerekcipös gázrendszerrel szerelték még anno 2006-ban a Teleflex GFI mechanikus reduktor 8 évet bírt, aztán már eresztett orrán száján, csakhogy már nem forgalmazták hozzá az alkatrészt, és a gáztankok is 8 év alatt elrozsdásodtak amiknek elvileg 20 év a gyári garija rozsda ellen. Na totálkárra is vették én meg megvettem maradványértékért. Szerencsémre (elnézést) pont felrobbant egy Touran hasonlóan átrohadt tankkal egy Németországi gázkúton, úgyhogy azonnal visszahívták mind az összes 2006 és 2009 közt gyártott caddyt és tourant, és kaptam ingyen és bérmentve bele 4 új palackot csapokkal, elektronikus reduktorral, elvileg 20 év gari van a tankokra megint. Kb 9000 € értékü átalakítást visszahívásban állta a VW így hamar megháromszorozódott a kocsi értéke. - - Azóta a gázrendszer hibátlan, stabil 5-5,5 kg közt fogyaszt akárhogy megrakom. - - Fékek, kuplung egyszer voltak cserélve, ennyi amit javítani kellett. - - Nem igazán ment tönkre benne semmi még, 180 ezer futott kilométerrel abszolút elfogadható állapotban van, fékek nem akarnak elkopni. Olajat zabálgatja ha tartósan 140-160 km/h közt pályázok órákon át, de ez a régi 2 literes szívóbenzineseknél természetes. Amúgyis 5W30 megy bele ami már egy ilyen idös motornál alap hogy fogyogat.
Ide hordtam szervizbe
Autohaus Moser Puchheim, Németország
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Bipper 1.4 HDI | Következő autója? | Caddy 2.0 TDI BMT 4Motion |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
