A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Caddy (1996-2003)

Caddy 1,9 SDI 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Tökéletes, gazdaságos, igénytelen munkagép

Szöveges ítélet

Hibalista

- A kocsi céges kocsi, márkaszervizt életében nem látott. Most 260 e km van benne.
- Extra nincs az autóban, csak a szervókormány, de az gondolom alapfelszereltség.
- Az olajcserékre oda van figyelve szigorúan.
- Fontosnak tartom elmondani, hogy az olaj és a szűrők tényleg ki vannak cserélve, és németországból hozom az autókba hordóban az egyébként nem különösebben jónevű, ellenőrzött olajat.
- Nem vagyok kiváncsi itthon a Castrol GTX dobozból a motorba öntött hordós mol botondra.....
- A max sebesség amivel engedjük az kb 120 km/ óra.
- A kocsival motorikusan sosem volt semmilyen baj.
- Se generátor, se ékszíjak, se szervópumpa. Semmi baj nem volt a motortérben.
- Fékekkel, váltóval semmilyen baj nem volt soha. Fűtésmotor, ablaktörlőmotor, főfékhenger, kuplung, zárak, elektromos rendszer, csapágyak, ablakemelő, hibátlan volt mindig. Légtömegmérő hiba nem volt ( már ha van benne egyáltalán...)
- Hibák:
- 1., 240 e km -nél váltókulissza összesett, (csak a kulissza, nem a váltó !) ismerős szerelő 2 óra alatt megcsinálta. ( Kb 10 e ft anyaggal...)
- 2., kb 200 e km nél nél tönkrement az ablaktörlő bajuszkapcsoló , bontóból megoldottuk , szereléssel együtt kb 10 e ft...
- 3., kb 220 e nél elkezdett zörögni a katalizátor ( kerámialapok összezuhantak vagy mi, ezt nem szeretném megtudni mennyi lenne...)
- + természetesen kopóalkatrészek, fékalkatrészek, szűrők, meg vezérműszijszettek 90 ezrenként...
-
- -20 C ban is pöccre indul, izzitási idő nélkül.
- 260 e km után sincs se füst, sem olajfogyasztás.
- Az autó átlagban 6,5 litert fogyasztott.
- Ez vegyes országúti, autópályás menetben, közepesen megpakolva. 7 liter fölé csak 140-150 nel lehet vinni.
- Én szeretem, mert szerintem tényleg a legjobb autó a kategóriájában, és valami elképesztően igénytelen a karbantartásra.
- Ajánlom mindenkinek, de csak a tényleg keveset futott km es példányokat vegyétek meg, azzal az autózás új árdimenziói nyílnak meg. Magyarországon nagy az esély hogy beleszaladsz egy többször törött - lebiztosítózott, olajcsere hanyagolt , 350 e futott, 130 ezerre visszatekert gányhalmazba, aztán majd jönnek a rossz ítéletek.
- Én az autót 70 e km rel, valós szervizkönyvvel vettem egy német kereskedésben, készpénzre.
- Én ajánlom mindenkinek, de csak ezekkel a feltételekkel.
-

Ide hordtam szervizbe

saját ismerős.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 190000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? courier Következő autója? vw
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Caddy 1996

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)