Tökéletes, gazdaságos, igénytelen munkagép
Szöveges ítélet
Hibalista
- A kocsi céges kocsi, márkaszervizt életében nem látott. Most 260 e km van benne.
- Extra nincs az autóban, csak a szervókormány, de az gondolom alapfelszereltség.
- Az olajcserékre oda van figyelve szigorúan.
- Fontosnak tartom elmondani, hogy az olaj és a szűrők tényleg ki vannak cserélve, és németországból hozom az autókba hordóban az egyébként nem különösebben jónevű, ellenőrzött olajat.
- Nem vagyok kiváncsi itthon a Castrol GTX dobozból a motorba öntött hordós mol botondra.....
- A max sebesség amivel engedjük az kb 120 km/ óra.
- A kocsival motorikusan sosem volt semmilyen baj.
- Se generátor, se ékszíjak, se szervópumpa. Semmi baj nem volt a motortérben.
- Fékekkel, váltóval semmilyen baj nem volt soha. Fűtésmotor, ablaktörlőmotor, főfékhenger, kuplung, zárak, elektromos rendszer, csapágyak, ablakemelő, hibátlan volt mindig. Légtömegmérő hiba nem volt ( már ha van benne egyáltalán...)
- Hibák:
- 1., 240 e km -nél váltókulissza összesett, (csak a kulissza, nem a váltó !) ismerős szerelő 2 óra alatt megcsinálta. ( Kb 10 e ft anyaggal...)
- 2., kb 200 e km nél nél tönkrement az ablaktörlő bajuszkapcsoló , bontóból megoldottuk , szereléssel együtt kb 10 e ft...
- 3., kb 220 e nél elkezdett zörögni a katalizátor ( kerámialapok összezuhantak vagy mi, ezt nem szeretném megtudni mennyi lenne...)
- + természetesen kopóalkatrészek, fékalkatrészek, szűrők, meg vezérműszijszettek 90 ezrenként...
-
- -20 C ban is pöccre indul, izzitási idő nélkül.
- 260 e km után sincs se füst, sem olajfogyasztás.
- Az autó átlagban 6,5 litert fogyasztott.
- Ez vegyes országúti, autópályás menetben, közepesen megpakolva. 7 liter fölé csak 140-150 nel lehet vinni.
- Én szeretem, mert szerintem tényleg a legjobb autó a kategóriájában, és valami elképesztően igénytelen a karbantartásra.
- Ajánlom mindenkinek, de csak a tényleg keveset futott km es példányokat vegyétek meg, azzal az autózás új árdimenziói nyílnak meg. Magyarországon nagy az esély hogy beleszaladsz egy többször törött - lebiztosítózott, olajcsere hanyagolt , 350 e futott, 130 ezerre visszatekert gányhalmazba, aztán majd jönnek a rossz ítéletek.
- Én az autót 70 e km rel, valós szervizkönyvvel vettem egy német kereskedésben, készpénzre.
- Én ajánlom mindenkinek, de csak ezekkel a feltételekkel.
-
Ide hordtam szervizbe
saját ismerős.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | courier | Következő autója? | vw |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
