Végre egy autó, ami nem lesz bukó
Szöveges ítélet
Az autó egy amerikai export gép, ezért nagyon kényelmes is. Van benne bőr, tempomat, automata váltó, meg egy csomó amerikai biszbasz. Érdekes, hogy a fényszóróban van állítómotor, de nincs hozzá kapcsoló, van benne ködlámpa, de azt sem lehet felkapcsolni. Rövid a váltója, úgyhogy 150 felett nem nagyon kényelmes vele utazni, viszon iszonyúan gyorsul, automata létére az egyest végig nyikorogtatja még úgyis, hogy elektromos diffizár van benne. A fék irtózatosan fog (próbáltam másikat is, sokkal jobb), a klíma fél perc alatt megfagyaszt. Kár, hogy nincs benne komfortzár, így manuálisan kell felhúzkodni az öt elektromos ablakot. De legalább mind automata.
A kinézete nagyon jó, főleg a kis rendszám dob rajta sokat. A fogyasztása kicsit sok, de ez nem nagyon zavar. Igaz, hogy a szintén 2.0-es Vektrám nem eszik többet 10 liternél, és azért jobban megy. Pedig ritkán járok vele 180 alatt pályán.
Összegezve: meg vagyok elégedve az autóval, főleg, hogy 3 millió alatt vettem, és a cascosok 4-re értékelték. Így ha ellopják, az sem izgat. Ráadásul, miután az új ára 7 fölött volt, még most is jó a Tax-ára.
Hibalista
- ablakmosó, de tudom miért...
Ide hordtam szervizbe
Én szervizelem, ezért a magas osztályzat:)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
