Szerdai fogás
Szöveges ítélet
Összességében meg vagyok elégedve az autóval. Nem egy erőgép, de autópályán is el lehet vele karistolni, bár 150 fölött már sajnálom. Közutakon könnyen lehet vele úgy autózni, hogy senki se tudjon megelőzni. :-) Futóműve inkább a magyar utakra van tervezve ez a kanyarban meg is látszik. Teherváltásokat kerülni kell, különben gyorsan az árokban kötünk ki. Valószínűleg egy szerdai autót fogtam ki, mert a fogyasztását nem tudom 8 liter fölé vinni, de 6,5 alá már sikerült. Nem egy extrás darab, amit sajnálok, bár ezt a 100 pacit agyonvágja a klima bekapcsolása is, ugyhogy azt inkább mellőzöm. A törődést meghálálja, 12-13000 km után olajcsere, cserébe soha egy cseppet sem eszik meg belőle. Valamiéert a hátsó izzókat nagyon szereti kiégetni, de ez legyen a legnagyobb baja. A kötelezeő olaj-, szíj-, szűrő és fékcserén kívül kellett egy fűtéskapcsoló. Iszonyat rezgő hangot adott, amit csak akkor nem produkált amikor a szerelő ült a kocsiban... Ennek a megszüntetése érdekében cserélődött a váltótartó és szilentek. A hónapokig tartó bosszankodás és az eladás fontolgatása után kiderült, hogy a kipfugó tartó konzolja adta meg magát. 2 percbe és 2 sörbe került és újra szerettem a kocsit. Kellett még cserélni 2 első lengéscsillapítót, de ezt is a kopó alkatrészek közé sorolom. Az utóbbi 25000 km alatt csak olajat cseréltem benne.
Amilyen nagy, olyan kicsi a lábtér hátul. Mondjuk ez sem zavar, mert hátul nem ülök, aki meg odakerül inkább annak örüljön, hogy elviszem :) Az ülések kényelmesek, de 8-9 óra folyamatos vezetés után mindíg elkezd fájni a hátam.
Első autónak szerintem tökéletes volt és nagyon remélem, hogy a következőkkel sem lesz több problémám mint ezzel. Hatvanegypárezer meg a kötelező szervizek költsége szerintem reálisnak, sőt jónak mondható. Cserélni csak azért cserélem, mert szerintem megérdemelne egy nagyobb motort. El sem merem képzelni, hogy az 1,4-es mit produkál...
Hibalista
- fűtéskapcsoló /10 000 Ft/
- kipufogó tartókonzol letört /2 sör/
- hátsó izzók (5db) /400 Ft/
- váltótartó (nem lett volna szükséges cserélni) /12 000 Ft/
- első lengéscsillapítók /40 000 Ft/
- 100-as nagyszervíz (szíjak, görgők, szűrők, olaj, vízpumpa) /104 000 Ft/
Ide hordtam szervizbe
Rally kkt - precíz, megbízható és olcsó, cserébe néha lassabban mennek a dolgok, de nem zavaró
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
AutoCity Pécs - Gyorsan dolgoznak, de nem árt ott maradni a kocsival. Kiszolgálás az átlagosnál jobb.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Jetta 2,0 PD TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
