A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bora (1998-2005)

Bora 1.6 16v comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem kéne II

Szöveges ítélet

Céges autó, használhatom mindenkor. Jó tulajdonsága, hogy a 205-ös gumikkal jóval stabilabb kanyarban, mint a Golf IV volt a 175-tel, valamint az, hogy nagy a csomagtartója. Ennyi.
A negatív oldala némileg több, kezdve onnan, hogy lomha és ehhez járul a 10l / 100km fogyasztás (kb. 1/3 pesti használat). Autópályán nyáron klímával 140-es tempónál tempomattal a fogyasztás 9,3-9,6!!!!!
A belső tér szűk, hátul egy gyereküléssel az első ülés használhatatlanná válik (170 cm felett).
A váltója az egyik leggyengébb konstrukció, amit valaha láttam, a céges flottában már mindenkiét javították vagy cserélték... Az enyém 75.000 km-t bírt. A kollégák között volt olyan eset is, hogy egy vidéki raktárház előtt induláskor az autó alatt szétesett a váltó, és trailer vitte el.
A megbízhatóságot tovább csökkenti a nem múló és minden előzmény nélkül előjövő "ABGAS WERKSTATT" üzenet, ami jó esetben újraindítás után elmúlik. Rossz esetben leállítja a motort (M7 belső sáv, 150 körül, köszi!).
Ezt az autót is már megróbálták ellopni, 1 hetes sem volt még, amikor egy konferencia parkolójában az autóhoz közeledve távolodó alakokat láttam, meg egy bennfelejtett csavarhúzót a zárban....
Mindehhez párosul a remek szervíz is, no meg annak a költsége. Jelenleg épp a 120.000 szervízen van az autó, ami többnapos mutatvány, és az előirányzott költség (minden extra javítás nélkül, csak az alap időszakos szervíz) 350.000 Ft. Ha a sajátom lenne (ami kizárt, sose vennék ilyet, mert ronda), utána áttolnám a Weltautoba. Normál autót 350.000 Ft-ért 5-6 évig lehet szervizeltetni.... A Casco a lopás miatt szintén nagyon srága. Mérlegeljék ezt is, mielőtt ezt a típust választják.

Múlt héten kaptam a hírt, hogy májusban lecseréljük az autókat, a terv Jetta.... -:((((

Hibalista

- Váltó csere
- Könyöklőrekesz fedele
- fordulatszám-jeladó kábel
- generátor
-
-

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest - nagyon drága

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 121000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Golf IV Következő autója? nem német, de nem én döntök :-(((
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bora 1998

További ítéletek (162 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)