Kívül csillog, belül pusztul
Szöveges ítélet
Használtan kaptam, cégautóként. Kívülről, ha lemosom még 6 év után is újszerű. Már nem gyártják, de a presztízse még így is jobb egy hasonló korú alsó középkategóriás Skodánál, Fordnál Opelnél. A belseje elhasználtságban kritikán aluli. Minden foszlik, törik, hajlik, a bőrkormány peremén 68e után már nem volt festék, a váltószoknya egy rongy. Hátul nagyon szűk az utastér. A csomagtartó óriási, de rosszul pakolható. A váltó meleg motornál szorul, nehezen kapcsolható. Apró bosszantó elektronikus hibák tömkelege. Menetteljesítményei nekem megfelelőek - így is sokat bemérnek. A belső kék-vörös világítás tetszik. (Divat most, de csak azért nem szidom szegényt, mert "folszvágen")
Előnye: cégautó, így nekem nem kerül szinte semmibe - ezért szeretem főleg. Nagyobb koccanásnál megvédett - a karosszéria javítás viszont aranyárban volt. Összefoglalva: saját autónak nem vennék, de így vállalati gépként elégedett vagyok vele.
Hibalista
- Ablakemelő 5X
- Trafó
- Motorelektronika 2X
-
Ide hordtam szervizbe
Óbudai Autójavító - korrektek, de drágák
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra G (nem Classic) | Következő autója? | amit a cég vesz, talán Mondeo |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
