A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tekila

Szöveges ítélet

A bátyám használta elöttem jópár évig. Ennek sajnos egy alapos lelakás lett az eredménye. Ez főleg a belsején látszott. A motorban akkortájt 250.000km-t mutatott az óra és erőtlen lett. Én 2000 nyarán tettem le a jogsit és Agusztusra lett kész a generál. A szervízből(Magyarék XIIker) már én viettem haza!! Azonnal nekiláttam a csinosítgatásnak, takarításnak. 1200s motor nagyon megbízható, és az egyik legjobb konstrukció! A szervízben a szétszedett motornál a mester bizonygatni szerette volna, hogy már nagyon kevés volt hátra a szelepeknek, és befogott egyet a satuba, majd kalapácsal kezdte verni. Az úgy 5-6 erős ütés után se akart eltörni!! Fogott egy másikat, de azzal is így járt! Mikor látta mi a helyzet annyit mondott hát 1200es!
Nekem azóta több léghűtéses VWm van, és mind 1200. Van amelyik még 30lovas. Kifogástalanul működnek! Volt próbálkozásom egy 1600 motorral is, de az nagyon sokat evet, így visszapakoltam az 1200t!
A bogár hibátlan, sose hagyott cserben! Sok külföldi találkozót megjártunk a párommal ezzel a kocsival. Szeretjük nagyon. Ez a változat már Mexikóban született. Fejtámlás ülései vannak, index a lökhárítóban van. Az előző tulaj egy fiú volt aki a nagypapájától örökölte az autót, és nagyon szerette! Ha jól emlékszem(kisebb voltam mikor a családhoz került) Franciaországba járt egyetemre és mindig a bogárral közlekedett! Ezért nem tudom a pontos kilómétert! Viszont ápolt, gondozott kocsi volt!
Imádom!

Hibalista

- Egyszer elment rajta az olajgomba, meg az elakadás jelző gomb.

Ide hordtam szervizbe

Elösször a XI. kerületbe hortam a Szabóhoz, de mivel az apró munkák is 3hónapot vettek igénybe, elkeztem magam szerelgetni.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? BKV Következő autója? A bogi mellé VW T4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)