Tante Wilma
Szöveges ítélet
2007 májusában vettem, szakműhelyben felújított állapotban, a felújítási költség kb. feléért. Előtte sokáig keresgéltem, volt is egy szörnyű mellényúlásom (1978-as Transporter, jól nézett ki, de romhalmaznak bizonyult), míg végül rámdumálták ezt a Benetton-zöld Bogarat. A színét meglepően hamar megszoktam, most már szinte tetszik is. Pár héttel a megvásárlása után gyorsan alávetettem egy nyúzópróbának: megjártuk vele az Olaszország - Svájc - Franciaország - Németország - Ausztria kört, amit hiba nélkül teljesített. Persze nem sportkocsi, 130 a vége, és a négy dobfék is óvatosságra int. Sokkal körültekintőbben kell vezetni, mint egy modern autót, de nem is lehet elaludni vezetés közben. A vezetése igazi gépkezelés, semmilyen feladatot vagy felelősséget nem vesz át az elektronika: kormányozni, fékezni teljesen közvetlenül, izomból kell. Mégsem fáradok el benne, élmény minden kilométer...
Hibalista
- Defekt.
- Egyszer elgurult a tanksapka és átment rajta egy kocsi.
- Egy kerékcsapágyat cserélni kellett (4000 HUF)
Ide hordtam szervizbe
Vörös László Pécs. Ő végezte a felújítást, azóta is ő tartja karban, minden porcikáját ismeri. Drága, de Tante Wilma meghálálja a hozzáértő gondoskodást.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1971 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | ugyanilyen, csak kabrió :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
