A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1300 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Stílusos túlélő csoda a 70-es évekből

Szöveges ítélet

Kis pénzből, gyakorló autónak egy stílusos darabot akartam választani. Mindig tetszett a jó öreg Bogár, a lelkes fanatikus tulajdonosok, és a szellem ami belengi a típust. Nem csoda, hiszen történelmi multtal rendelkezik az első VW - talán még ettöl az ős-népautótól eredeztetjető az olykor megkérdőjelezhető "VW = megbízhatóság" fáma. (Érdemes rákeresni a Bogár töténetére!)

Az autó konstrukciója egyszerű, a boxer motor elnyűhetetlen, a karosszéria kompakt. A helykihasználás nevetséges a mai autókhoz képest,de az érzés amit ad az semmihez sem hasonlítható... Amikor az óriás volánt markolva, a motor zümmögését a hátunkon érezve (farmotor) "tapossuk" a gázt, ugy érezzük visszagurultunk a multba. Városban kellemes, azon kívül 100 km/h-ig elviselhető utazást biztosít - én meg voltam elégedve a 32 éves gép "dinamikájával" is.

Hobbiautónak tökéletes!!! És mindekiek ajánlom kiprobálásra, esetleg beállítani a garázsba a nyugott hétvégékre gondolva.
(Sajnos a fogyasztás városban 12-13 l, országuton 8-9, de megéri.)

Hibalista

- A "vanilia" színű Bogár oldtimer korú volt, ezért keveset használtam. Olajat motorban, váltó-diffimű egységben cseréltem, gyertyákat bonyolultan, de ugyancsak cseréltettem. A relativ jó alváz-karosszéria állapot ellenére is kellett a sárvédő belső oldalára foltot rakni - karosszériás tette meg.

Ide hordtam szervizbe

Mindent, de főleg merciket szerelő szakemberhez vittem, aki 20-30 éve komolyan bogarazott. Tudta a fogásokat, beállításokat (megszakító), és hallotta volna ha baj van - legalábbis ezt mondta, de nem volt. Mindezt a hozzáértést az autó árához mérten olcsón adta...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1972
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? Volvo 240
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)