A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1300 Export 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárgabogár

Szöveges ítélet

Az autó, amihez két éve jutottunk hozzá, 1971 január végén látta meg a napvilágot, és március 5-én már itt Magyarországon helyezték forgalomba. Ezután 25 évig egy emberke óvta, majd két kósza kitérő után jutott el hozzánk.
Ekkor még bontatlan motorral, és javítatlan karosszériával, ami ugye nem tarthat örökké, így most esedékes is lett. A "restaurálás" épp folyamatban van, és az autó szebb lesz, mint újkorában.
Szeretem a gépet, gyerkkori álmom vált ezzel valóra. Bár az álom arról nem szólt, hogy egy gyertyacsere is kínlódás, a motor elhelyezéséből adódóan mindent fekve, meg térdelve kell csinálni a motortérben. Viszont ritkán nyitom ki, esetleg akkor, ha valakinek dicsekedni akarok vele.
A futómű kicsit kemény, 1300-as lévén ez még elöl-hátul torziós felfüggesztéssel rendelkezik, ami mai értelemben inkább sportos, mint kényelmes, viszont tényleg jól lehet vele viszonylag nagy sebességgel kanyarodni.
Csendesnek sem mondanám, de ha egyedül megyek vele, be sem kapcsolom a rádiót, hanem hallgatom a kipufogó sípjait, ahogy sípolnak, ciripelnek...
És amit egy másik ítéletben is olvastam, azért is jó vele menni, mert megcsodálják, és ha szembejön egy másik Bogár, biztos, hogy villogat, dudál, integetnek belőle... mondjuk ez az Opel Astrásokról vagy bármi másról nem mondható el...

Hibalista

- Főtengely-szimmering

Ide hordtam szervizbe

Likócsi Bogár-guru

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1971
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? ZAZ 968 Következő autója? Transporter T1-remélem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)