A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Puritán, de szerethet?

Szöveges ítélet

Kevés pénzem volt, de kellett egy autó, igy került hozzám. Mindene eredeti volt, persze kell?en lelakva és átrozsdásodva, csak a gumik nem, mert a 15-ös felnire 205/60-as abroncsokat feszitett fel az el?z? gondos gazda. Amógy rögtön els? nap elhagytam egyet este a csodálatos króm disztárcsák közül és nem is lett meg soha. A többit inkább leszedtem. Nem túl kényelmes, mert az ülés nem dönthet? hátra nagyon, de nem fárasztó. 90-et jól birta, a vége iszonyat zajok közepette valahol 110-nél volt. Fogyasztása stabil 6 liter városban és azon kivül is- se fogyasztás, se teljesitmény! A széles gumikkal gokartszerüen fordult és elég jól meg is tudtam vele állni a dobfékek ellenére. Az utastér zaját egy nagy darab fóliával csökkentettem, amit a kalaptartóba gyömöszöltem. Az 5000 km-es szerviz az olajos leveg?sz?r?vel nem egy öröm, de ez mindig friss olajjal járt: teljes olajtöltési mennyiség kb 2,5 liter, de a két szerviz között megevett vagy 5L-t, folyton kellett töltögetni. A maga puritánságával és egyszerüségével együtt egy nagyon is szerethet? autó volt (mechanikus benzinszintmér? óra- hol van manapság efféle szerkezet?).

Hibalista

- kuplungszerkezet, mert az el?z? valaki tulajdonos WARTBURG tárcsát rakott bele, és kopottan feltámasztja magát a lendkerékre, feszitva a szerkezetet folyamatosan, az enyém darabokban jött ki. Lendkerék és inditómotorban a bendix, mert elkoptak a 36 év alatt egy picikét...

Ide hordtam szervizbe

Turcsányi Tibor, BP XIX kerület

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1963
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 127 Következő autója? MAZDA 323 1,5 Gt BD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)