Puritán, de szerethet?
Szöveges ítélet
Kevés pénzem volt, de kellett egy autó, igy került hozzám. Mindene eredeti volt, persze kell?en lelakva és átrozsdásodva, csak a gumik nem, mert a 15-ös felnire 205/60-as abroncsokat feszitett fel az el?z? gondos gazda. Amógy rögtön els? nap elhagytam egyet este a csodálatos króm disztárcsák közül és nem is lett meg soha. A többit inkább leszedtem. Nem túl kényelmes, mert az ülés nem dönthet? hátra nagyon, de nem fárasztó. 90-et jól birta, a vége iszonyat zajok közepette valahol 110-nél volt. Fogyasztása stabil 6 liter városban és azon kivül is- se fogyasztás, se teljesitmény! A széles gumikkal gokartszerüen fordult és elég jól meg is tudtam vele állni a dobfékek ellenére. Az utastér zaját egy nagy darab fóliával csökkentettem, amit a kalaptartóba gyömöszöltem. Az 5000 km-es szerviz az olajos leveg?sz?r?vel nem egy öröm, de ez mindig friss olajjal járt: teljes olajtöltési mennyiség kb 2,5 liter, de a két szerviz között megevett vagy 5L-t, folyton kellett töltögetni. A maga puritánságával és egyszerüségével együtt egy nagyon is szerethet? autó volt (mechanikus benzinszintmér? óra- hol van manapság efféle szerkezet?).
Hibalista
- kuplungszerkezet, mert az el?z? valaki tulajdonos WARTBURG tárcsát rakott bele, és kopottan feltámasztja magát a lendkerékre, feszitva a szerkezetet folyamatosan, az enyém darabokban jött ki. Lendkerék és inditómotorban a bendix, mert elkoptak a 36 év alatt egy picikét...
Ide hordtam szervizbe
Turcsányi Tibor, BP XIX kerület
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1963 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 127 | Következő autója? | MAZDA 323 1,5 Gt BD |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
